Skip to main content

Hier precies hetzelfde verhaal als Somerense. Alles is aangesloten, maar blijkbaar heeft iemand zonder ons weten een monteur ingepland terwijl wij naar ons weten vanaf vandaag (zoals ook in de mail stond) een aansluiting. We zitten nu een week zonder internet en tv, terwijl die monteur hier weinig zal hoeven doen. Vorige bewoners van ons huis hadden namelijk ook KPN. Echt superhandig: een onnodig iemand verplichten langs te komen in deze tijd van Corona, Quarantaines waarin we die aansluiting ook nodig hebben voor thuiswerken.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op ons KPN Forum @DeMorgen! Fijn dat je ons gevonden hebt. Als ik je goed begrijp zouden de diensten nu geactiveerd moeten zijn, maar door het inplannen van een monteur is de datum één week vooruitgeschoven. Ook is het niet helemaal duidelijk waarom er een monteur moet langskomen, klopt dit? 

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

 


Heb het ingevuld 


Bedankt! Ik zie dat je ook contact hebt met de collega's van Webcare en dat er een noodpakket geregeld is voor je. Ik heb nog even verder gekeken, maar ik weet niet waarom de monteur ingepland is. Zoals je zelf al aangeeft, hangt alles er al. Wellicht is het glasvezelkastje verouderd, maar dat kan ik van een afstandje niet zeggen 😞. Hopelijk levert de monteur meer duidelijkheid! 


Ja, dat noodpakket scheelt nog iets in deze tijd, maar we vinden het erg gek dat alles heeft gewerkt bij de vorige bewoners, zij zijn verhuisd en bij ons zou er iets met het kastje zijn.. ik zou zeggen, zet gewoon het signaal aan, zien we vanzelf of het misschien toch allemaal wel gewoon werkt (zoals we eigenlijk verwachten)...


Als ik dat zou kunnen, had ik dat zeker gedaan! Alleen gaat dat nu met de aangevraagde monteur sowieso niet meer:sweat: