Skip to main content

na verhuizing 3 november alles geninstalleerd door monteur. het werkte,

24 uur lkater niet meer. 5 november gebeld en 2 uur met medewerker alles gereset en op afstand bekeken. werkte nog niet,. ticket aangemaaakt. zou worden teruggebeld.

op zondag 8 november maar weer ens gebeld. weer ticket aangemaakt. zou maandag 9 november teruggebeld wor den. Weer niets gehoord. Hoe lang duurt dit nog.

Hallo @hansbordes, welkom op ons forum!

Het heeft even geduurd voor we een reactie konden geven in verband met drukte, dus we zijn inmiddels een aantal dagen verder. Ervaar je nog steeds problemen met jouw diensten? Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Is intussen na 13 dagen opgelost door een monteur met kennis van zaken. Wil schadevergoeding voor 13 dagen zonder tv. Kun je mij een link toesturen. 


Fijn dat het probleem is opgelost! Bij een netwerkstoring kan je online een vergoeding aanvragen. Daar dit echter geen netwerkstoring betreft, kijk ik graag voor je na of ik je hier misschien bij kan helpen. Wil je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Ik heb mijn profiel aangevuld. 


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je een privébericht gestuurd.