Skip to main content

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik heb een KPN modem Box 12 ontvangen. De box heeft internet, alleen de cat 5 kabels die via het ZIggo modem wel internet leverden, doen dat nu niet meer. ook beide lampje oranje en geel branden niet. Waar ligt dit aan?

Weet ik niet. Heb je al andere kabels geprobeerd? 

Hi ​@Robbie L., welkom bij onze community. 

Het is inderdaad vreemd dat geen enkele kabel meer werkt op de KPN modem. Heb je deze al eens gereset? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. Heb je ook een andere gele poort geprobeerd? Probeer ook wat Marlon zegt, een andere kabel die je ook van ons hebt gekregen. Dit puur om te kijken of het dan wél werkt. Helpt dit ook niet? Dan is er nog de kleine kans dat de modem defect is, maar dat zou niet moeten aangezien je hem net hebt. 

Neem dan even contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels werkt het.

Fijn om te lezen dat het weer werkt, mogen wij misschien ook weten wat er aan de hand was en hoe het op is gelost? 

Hoi Robbie,

Ik heb nu exact hetzelfde probleem, kun je uitleggen wat het bij jou heeft opgelost?

Ik kon de klus bij mijn dochter niet afmaken . Toen ik de volgende dag de verbindingen controleerde,  werkten ze. Wel de kabels van de juiste categorie gebruiken, volgens mij cat 5.

Reageer