Skip to main content

Hallo ik zit nu al 5 dagen zonder internet.

Wat ik heb begrepen dat ik een betalings achterstand zou hebben..maar dit is onjuist de klantenservice van kpn hebben dit nageken en er is geen betalingsachterstand.

Maar het is blijkbaar zo moeilijk om het probleemĀ  op te lossen dat ik nu nog zonder internetĀ  zit.

Ā 

Ik blijf maar bellen maar nog steeds geen resultaat.

Ā 

Help...wat kan ik nog doen...misschien een melding bij Kassa maken

Hallo ik zit nu al 5 dagen zonder internet.

Wat ik heb begrepen dat ik een betalings achterstand zou hebben..maar dit is onjuist de klantenservice van kpn hebben dit nageken en er is geen betalingsachterstand.

Maar het is blijkbaar zo moeilijk om het probleemĀ  op te lossen dat ik nu nog zonder internetĀ  zit.

Ā 

Ik blijf maar bellen maar nog steeds geen resultaat.

Ā 

Help...wat kan ik nog doen...misschien een melding bij Kassa maken

Ā 

Ā 

Admin: reactieĀ samengevoegd met bestaand topic

Ā 

Ā 


Hoi @Arnhem67, wat een gedoe zeg.Ā 

Ik begrijp heel goed dat je baalt dat je geen diensten hebt. Ik heb dan even meegekeken en zie dat je echt net contact hebt gehad met een collega. Ik zie ook dat er al verdere actie uitstaat. Juiste afdeling is aangestuurd. Hopelijk nu snel opgelost.Ā 


Ik zit nu weer aan de telefoon ik zou worden doorverbonden met een afdeling die over betalingen gaan...maar na 40 min weet de verbinding verbroken...dus weer opnieuw gebeld en weer doorverbonden en weer heel lang wachten Mijn geduld raakt op na 5 dagen nog steeds geen oplossing

Ā 


Ben nu al 40 min aan t wachten

Ā 


Snap ik volledig. Maar zoals ik hem heb begrepen heeft het niks met betalingen te maken. Maar met een lijnovername. Dit moet nu hersteld worden. Afdeling die dat kan regelen is aangestuurd. Hopelijk hebben zij het snel rond.Ā 


Wat vreemd dat eerst wordt gezegd dat er een betalingsachterstand isā€¦

Ik voel me nu een beetje van het kastje naar de muur gestuurd..

5 dagen geen internet mijn dochter kon voor school niks maken.

Tv kijken door middel van streamen wat net lekker loopt.

Het is een keer genoeg en tijd voor een hele snelle oplossing

En ook voor compensatie voor die dagen zonder internetĀ 


Begrijp ik ook volledig. Als het weer werkt kunnen zij zeker naar een vergoeding kijken voor de tijd zonder diensten.Ā 


Had iemand aan de telefoon die mij ff in de wacht zette om wat navraag te doen....kom ik weer in de wachtrij waar ik mijn probleem weer opnieuw kan melden.ā€¦

Waneer houd dit op


Ben nu alweer 3 uur aan het bellen,en dat is alleen al voor vandaag.

Ā 


Krijg nu te horen dat ze ermee bezig zijn...naar kan nog wel 2 dagen duren totdat ze contact opnemen met mij...en dan moet het probleem nog worden opgelostā€¦

Dus ik heb dan al 7 dagen zonder internet moeten doen en misschien nog langer.

Heel fijn KPN...ik ben just van Ziggo overgestapt naar KPN heb er nu al spijt van.


Goedenavond @Arnhem67! Er wordt uitgezocht wat er precies aan de hand is en hoe dit zo snel mogelijk hersteld kan worden. Helaas is het geen kwestie van Ć©Ć©n druk op de knopĀ šŸ˜„.

Er wordt binnenĀ 2 werkdagen contact met je opgenomen. Dit is de afdeling die hopelijk ook direct kan aangeven hoe lang het herstel gaat duren. Excuses voor het ongemak!


Kreeg vandaag om 14.07 uur een sms dat het opgelost moest zijn.ā€¦

Maar helaas is alles nog het zelfde geen internet.

Weer bellen wat blijkt dat mijn internet aansluiting is opgezegd door wie weet niemand er kon wel snel een nieuwe aansluiting geregeld worden en dan op 17-11-2022

Heb dat dan ook gedaan.ā€¦

Maar zit dus nu t/m 17 november zonder internet buiten mij schuld om.

Ā 

dus ik moet om de paar dagen bellen met KPN om te vragen naar 100 Gig omdat er nog geen internet is bij mij ..

of kan dat automatisch gedaan wordenĀ  ..

Ā 


Maar, je hebt al een internetverbinding. Die doet het om onbekende reden niet. Er wordt uitgezocht wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Het lijkt mijĀ nu niet handig om een nieuw abonnement aan te vragen: je hebt immers al een abonnement.
Je hebt een bericht gekregen met als onderwerp ā€œVerzoek tot overname van uw aansluitingā€. Ik raad je aan om morgen het nummer met de speciale toegangscode te bellen en de situatie uit te leggen.

Het automatisch opwaarderen van de 100GB bundel is helaas niet mogelijk. Geef je een update als je contact hebt gehad met het nummer van de bovengenoemde afdeling.


Ik word er heel moedeloos van ik heb de klantenservice medewerker gesproken en alles uitgelegdĀ  en zij heeft alles terug gelezen en mij verteld dat alles goed is nu en dat op mijn adres geen aansluiting meer voorkomt

En dat het beter is om een nieuwe aansluiting te nemen en dat dan alles goed komtā€¦

Dus dan neem ik als klant aan dat zij het weetĀ 

Ā 

Nog even dan zeg ik alles op bij KPN..en dan terug naar Ziggo.

Ik kan nu alemaar HELP roepen..!!


@Arnhem67Ā Ik kan heel goed begrijpen dat je er moedeloos van wordt. Heb je het bericht van mijn collega Shyrin hierboven gezien? Dat is de snelste weg voor hulp hierbij:Ā Ik raad je aan omĀ het nummer met de speciale toegangscode te bellen en de situatie uit te leggen.

Maar, je hebt al een internetverbinding. Die doet het om onbekende reden niet. Er wordt uitgezocht wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Het lijkt mijĀ nu niet handig om een nieuw abonnement aan te vragen: je hebt immers al een abonnement.
Je hebt een bericht gekregen met als onderwerp ā€œVerzoek tot overname van uw aansluitingā€. Ik raad je aan om morgen het nummer met de speciale toegangscode te bellen en de situatie uit te leggen.

Het automatisch opwaarderen van de 100GB bundel is helaas niet mogelijk. Geef je een update als je contact hebt gehad met het nummer van de bovengenoemde afdeling.

Ā 


Ik heb een medewerker van de klantenservice gesproken...en we hebben alles nog een keertje onderzocht en ook bij de financiƫle afd gekontroleerd en ook daar zien ze dat alle betalingen zijn voldaan En toch staat er een blokkade op mijn internet.

Ik word vandaag of morgen terug gebeld door spoed& herstel en dan kan ik ook aangeven wat ik moet doen met de nieuwe aanvraag voor internetā€¦

Ā 

Dus nog even afwachten kan er nog wel bij na +/- 7 dagen geen internetĀ 


Het is ook bij ons in de systemen allemaal erg verwarrend en onduidelijk, vandaar dat het zo moeizaam lijkt te zijn om jou van concrete informatie en verwachtingen te voorzien!

Ik heb nog een aantal vragen voor je die er voor zullen zorgen dat het ons in ieder geval iets duidelijker zal worden hoe de vork precies in de steel steekt:

  • je hebt een adres is je profiel gezet, waar we jouw gegevens op tegenkomen, is dat je huidige adres? Of is dat een oud adres?
  • je abonnement is Ć³Ć³k gekoppeld aan een Ć”nder adres (huisnummer 14). Ik zie echter geen verhuizing terug van het ene naar het andere adres en ben dan ook erg benieuwd op welke adres je internet had voordat het uitviel per 3-11
  • er is een bestelling geplaatst door een ander persoon op het adres dat je in je profiel hebt staan. Deze bestelling is op 3-11 geannuleerd. Op 7 -11 is er vervolgens op naam van diezelfde persoon een 2e bestelling geplaatst. Is deze persoon een huisgenoot van je of weet je helemaal niets van deze bestellingen af?

Er loopt nu dus een 2e bestelling van een ander persoon dan jijzelf op het adres dat in je profiel staat, en ik ben heel benieuwd hoe dit precies zit en of dit Ć¼berhaupt het adres is waar jij je internet geleverd hoort te krijgen. Hoor het allemaal graag!


Ik ben vandaag gebeld door spoed & herstel en ze zijn er nu mee bezig...ik zou van de mevrouw een smsje krijgen met haar telefoonnummer....naar helaas niks ontvangen...en ze zou mij in de loop van de dag terugbellen met de stand van zaken...helaas ook nog niet gebeurd.

En deze mevrouw zou de nieuwe aanvraag annuleren.Maar zou het intranet van huisnummer 29 wel op de naam van mijn partner zetten.

Ik zou zeg maar mijn oude internetaansluiting weer terug krijgenĀ 

Dus ik wacht weerā€¦

Ā 


De bestelling zijn gedaan door mij en huisgenoot dit werd ons verteld door de klantenservice om dit te doenā€¦

Ā 

Maar als het goed is komt het goed volgens de mevrouw van spoed& herstel

Ā 


Maar wat mij tegen de borst stoot ...dat afspraken niet worden nagekomen ivm terug bellen....weet ik nog niksĀ 

En morgen is het alweer dag 7 dat ik geen internet gebt


Even voor de duidelijkheid op adres 29 moet er weer internet komen.

Ā 

Op adres 14 moeten ze niet aan komen daar werkt alles goed en dat moet ook blijven !!


@Arnhem67Ā Ik kan mij voorstellen dat dat je tegen de borst stoot. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling om iets af te spreken en vervolgens niet na te komen.Ā 

Maar zoals je uit de eerdere vraagstelling al merkt lijkt het een complexe situatie.Ā 

Er is in ieder geval een bericht aangemaakt voor de juiste afdeling en zij hebben ook contact opgenomen.Ā 

Dit is het juiste pad. Ik zal de situatie in de gaten houden, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen!Ā 


Heel fijn...dank


Vandaag de 7e dag met geen internet.Ā 

Ik heb niks meer gehoord geen telefoontje zoals beloofd.ā€¦ wat moet ik hier mee is dit wat KPN wil uitstralen ik krijg er schoon genoeg van.... Mijn familie vragen hoe is dat glasvezel van KPN die willen misschien wel overstappen ik durf ze het niet aan te bevelenĀ 

Ā 

Wie gaat er als KPN zorgen dat t goed komt en mij elke dag een update te geven dat is voor nu het minst wat KPN kan doen !


Volgende update ....nu krijgen we een smsje van KPN dat de apparatuur is verstuurd.

Dit zo vreemd en raar ....waarom ik heb al apparatuur staanĀ  en dan wel een modem en een tv kastje en dat heeft allemaal gewerkt.

De mevrouwĀ  van spoed en herstel zei dat ze de internetverbindingĀ  gingenĀ  herstellen.Ā