Skip to main content

Plotseling geen internet toegang meer met tp-link 4G LTE, wel verbonden met KPN netwerk

Hi Jan, welkom hier. 

Gaat het hier om een verbinding thuis waarbij je ook een simkaart hebt gekregen? Of gaat het om een losse mobiele simkaart die je in de TP-link gebruikt?


Het gaat om een mobiele router voor gebruik buitenshuis 


Dus daar heb je een mobiel abonnement bij? Klopt dat? Zo ja, werkt het SIM kaartje wel in je telefoon? 


Hallo @Jan K Assen is die simkaart uitsluitend een data-kaart met een 097-nummer of een 06-nummer?

Want alleen een 097-nummer kan en mag in dat soort apparaten gebruikt worden.

 


Ik heb een onbeperkte data abonnement die tot gisteren prima heeft gewerkt.


Kun je dit SIM kaartje eens in een mobieltje proberen? 


Heb op de camping in Duitsland geen pennetje om de sim kaart er uit te halen  ook geen houder voor ander model. Fout ligt volgensmij bij KPN.


Zou ik eens mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Heb ik gedaan Alex

 


Aan onze kant staat alles goed, ik heb de netwerkinstellingen voor de zekerheid gereset om te kijken of dit helpt. 


Helaas Alex, dan maar zonder internet  deze vakantie. Was eergisteren, ook in Duitsland nog prima. Zal in Assen de telefoonwinkel bezoeken.


Helemaal goed, als je een oorbel in de buurt hebt kun je daar trouwens ook je simkaarthouder mee openen. 🙂 Als hij wel werkt in je telefoon kun je daar eventueel een hotspot op aanzetten, anders in de telefoonwinkel in Assen weer verder!Â