Skip to main content

Op mijn I-Pad krijg ik de melding geen internetverbinding terwijl de ik wel verbinding heb op mijn laptop en mobiel. 

Modem opnieuw opstarten werkt niet en ook de I-Pad opnieuw aanmelden op het netwerk niet. Wat is er verder nog mogelijk?

groet,

Mark

Even wat meer info. Sinds drie weken heb ik een nieuwe modem (KPN box 12b) gekregen en een nieuwe aansluiting op glasvezel. Een kpn-monteur heeft deze aangesloten en gekeken of alles werkte. Het werkte prima. 

Vorig weekend had ik een dag dat er geen internet was op mijn I-Pad maar daarna werkte het weer goed. Zaterdag was ik bij mijn ouders en daar werkte de I-Pad in eerste instantie wel maar later niet meer. Geen internetverbinding. Bij mij thuis krijg ik dus ook de tekst geen internetverbinding.

Alle lichtjes zijn groen dus ik begrijp niet waarom ik geen internet op mijn I-Pad heb en wel op mijn laptop en mobiele telefoons.

Hallo @MH21969 

Geef de iPad eens een herstart, wellicht zit het geheugen/cache nu te vol.

Zie de pagina https://support.apple.com/nl-nl/101603 waar uitgelegd wordt hoe je hem herstart.

Hoi @MH21969 Is het nog een beetje gelukt met de tips van GeSp? 

Uiteindelijk deed de wifi het twee dagen later weer gewoon. Alle aangedragen oplossingen hadden niet geholpen.

Het is alleen vreemd dat sinds de nieuwe aansluiting er problemen met de wifi zijn terwijl ik voorheen nooit problemen had. 

Voorlopig werkt alles weer en hopelijk blijft dit zo.

Fijn dat het dan nu wel werkt! Mocht er nog wat zijn laat het dan weten 🙂

Reageer