Skip to main content

Goededag, ik heb sinds 2 weken geen internet en tv meer door een glasvezelbreuk. De KPN-monteur heeft dit bevestigd tijdens zijn bezoek, vervolgens tot 2 x toe een afspraak gehad met een monteur die naar de glasvezel zou komen kijken. Echter is er nooit iemand wezen kijken, ondertussen al 10x met de kpn gebeld en circa 8 uur aan de telefoon gehangen. Tot op heden geen actie. Weer doorverwezen naar de glasvezel monteur (088-0067344) en deze gaven aan de komende 2-3 dagen ook geen tijd te hebben en geen afspraak te kunnen maken. Dit betekend dat er weer een week overheen gaat voordat er uberhaupt iets geregeld is. Hoe is het mogelijk dat dit zo makkelijk kan? Graag spoedig actie!!! 

Simpel: te weinig personeel. En het personeel wat er loopt kan elders meer verdienen dan bij KPN storingen verhelpen. Dus lopen ze heel veel elders. Allemaal zzp-ers. Die doen wat ze zelf willen.


Hi @Tom-30, welkom op het forum. Wat een nare situatie! Ik wil je er graag bij helpen.

Staat er op dit moment al een tijdstip vast voor de nieuwe monteur? 


Nee deze zou afgelopen maandag (03-10-2022) langskomen maar werd na 1,5 uur gebeld dat er geen akkoord is vanuit KPN om de glasvezelkabel te maken. 


@Tom-30 dat kan niet de bedoeling zijn. Wil je in dat geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je waar het verkeerd gaat.Â