Skip to main content

Hallo,

Ik zou vandaag aangesloten worden op glasvezel internet maar heb nog geen sms ontvangen. Hoe laat kan ik deze verwachten?  

Oei @Sjoerd2000 ,

Het is nu al 18.41 en ik vrees dat de sms vandaag niet meer gaat komen. 


Dat is jammer dat afspraken niet nagekomen worden. 


Goedenavond @Sjoerd2000 en welkom hier op ons forum!

Deze sms ontvang je normaal altijd in de ochtend, soms vroeg op de middag maar op dit tijdstip zal deze niet meer komen 😞 Ik kan het wel even voor je nakijken mocht je dat fijn vinden. Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


@JanZ_ Profiel ge-update. Zou fijn zijn als je het na zou willen kijken. Veel dank. 


@JanZ_ Profiel ge-update. Zou fijn zijn als je het na zou willen kijken. Veel dank. 

Bedankt @Sjoerd2000!

Het lijkt erop dat KPN Netwerk nog iets moet doen voordat je daadwerkelijk aan kunt sluiten 😞 Waar ik even benieuwd naar ben, is hoe de lampjes van het glasvezelkastje op dit moment branden. Je mag hier ook een foto van maken en deze hier met ons delen, dan hebben wij het ook meteen visueel. Als het goed is, kun je in de tussentijd wel gebruik blijven maken van je huidige Ziggo aansluiting. Ik zie dat je gebruik maakt van de overstapservice en dat betekent dat Ziggo het signaal pas af zal sluiten zodra wij hen een signaaltje hebben gegeven dat je bij KPN bent aangesloten. 


@JanZ_ ‘Power’ brand volledig en ‘Network’ knippert. 
 

Hoe komen we erachter wat KPN netwerk nog moet doen? 


Als je het goed vindt, kom ik hier morgen in de loop van de dag even bij je op terug. Ik durf simpelweg nog niet te zeggen wat wijsheid is en wil dit even in de groep gooien @Sjoerd2000. Mocht jij morgen zelf in de gelegenheid zijn, dan kan het ook geen kwaad om zelf even contact op te nemen met KPN Netwerk


Dank je @JanZ_ Fijn dat je mee wilt denken. Kijken we morgen even verder. 


Ik heb contact gehad met KPN netwerk. @JanZ_ Ze vertelden me dat er een storing bij het distributie punt in de straat zit en dat dit gister zou moeten worden opgelost. Dit is niet gebeurd. Ook zou er gister een monteur bij ons langs komen. Ook niet gebeurd. 

Nu wordt er volgende week of over twee weken naar gekeken, maar precies wanneer dat wisten ze niet. 
 

Moet ik nu gewoon maar een paar weken wachten of kan er op korte termijn een oplossing komen?

Ik vind het vervelend dat ik moet bellen en contact moet maken om dit soort dingen te weten te komen. 0 communicatie. Jammer. 


Dat is uitermate vervelend @Sjoerd2000 en dit verdient natuurlijk ook zeker niet de schoonheidsprijs :( 

Ik snap dat jij duidelijkheid wenst en begrijp dat het vervelend is dat je deze nu niet hebt. Omdat de aansluitdatum inmiddels is verstreken, heb ik nu net ook nog een ticket ingeschoten voor de technische dienst. Zij zullen schakelen met KPN Netwerk en hopelijk zorgt dat ervoor dat er een beetje schot in de zaak komt. Hoe irritant het ook is, op dit moment kan ik je vanaf hier alleen maar vragen om nog heel even geduld te hebben (ik begrijp dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan).



Je kunt je bestelling volgen via https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm

 


@TechK Ja klopt, maar wordt er niet veel wijzer van:

 


Als het goed is zie je ook dit.

 

 

Je hebt zo te zien dus te maken met een vertraging. Normaal neemt de aannemer contact met je op. Ik zie in een ander forum bericht dezelfde melding vanuit Zeist. Dit kan weleens een paar weken nog duren.


Dank, we wachten gewoon af. 


Hallo @JanZ_,het is alweer een paar maanden geleden maar heb nog steeds geen actieve aansluiting. De datum wordt maar telkens naar achter geschoven. Bij mijn bestelstatus staat er nu: augustus – september 2023 als aansluitdatum. Augustus vorig jaar heb ik internet aangevraagd!

 

Ik heb meerdere malen met de klantenservice en KPN netwerk gebeld maar niemand kan mij verder helpen. Ik snap het echt niet en probeer het dus nog even via jou. Enig idee wat er aan de hand is?

Groeten Sjoerd


Hallo @JanZ_,het is alweer een paar maanden geleden maar heb nog steeds geen actieve aansluiting. De datum wordt maar telkens naar achter geschoven. Bij mijn bestelstatus staat er nu: augustus – september 2023 als aansluitdatum. Augustus vorig jaar heb ik internet aangevraagd!

 

Ik heb meerdere malen met de klantenservice en KPN netwerk gebeld maar niemand kan mij verder helpen. Ik snap het echt niet en probeer het dus nog even via jou. Enig idee wat er aan de hand is?

Groeten Sjoerd

Goedemorgen @Sjoerd2000 :)

Ik ben ook even voor je gaan kijken en zie nu ook dat de aansluitdatum op 25 augustus staat. Nu geef je aan dat je hier ook contact over hebt gehad met KPN Netwerk; wat gaven zij precies aan? Volgens de informatie die ik heb, ligt de bal nog steeds bij KPN Netwerk, dat is waar wij nu op wachten. Daarom ben ik ook zo benieuwd wat zij aan hebben gegeven.


Hoi @JanZ_ Dank voor je reactie. KPN Netwerk geeft aan dat zij er niets aan kunnen doen maar dat het bij hun (onder)aannemer ligt (deze zou iets moeten doen bij een aansluitpunt in de wijk). Ze zouden dit bij hun neerleggen zodat ze contact met me opnemen) maar hoor niets. Ik weet het dus even niet meer.

Ik heb al eerder afgewacht, maar de datum blijft maar verspringen. Ik vind het niet erg om te wachten maar vind een jaar wel heel erg lang 🙂 Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Wat kunnen we doen? 


Snap ik helemaal @Sjoerd2000, na zoveel maanden wil je wel eens weten waar je aan toe bent natuurlijk. Vanaf hier kan ik je eigenlijk alleen maar vragen om af te wachten totdat de onderaannemer contact met je op gaat nemen. Ik snap dat dit waarschijnlijk niet een bevredigend antwoord is en ik had het ook graag concreter voor je willen maken maar dat gaat me simpelweg niet lukken. Voor ons als provider is het ook wachten op de netwerkleverancier (KPN Netwerk dus).