Skip to main content

Sinds ik het glasvezel internet van KPN heb, merk ik dat deze het soms ineens niet meer doet.

Af en toe doet het internet het ineens niet meer, en staat het glas lampje uit. Na een tijdje (meestal een dag of langer) doet het internet het dan wel weer. Maandag heeft het internet gewerkt, toen ik dinsdag wakker werd brandde het glas lampje ineens niet meer. Tot nu heb ik nog steeds geen internet. Ik vind dit erg vervelend. Ook het opnieuw opstarten van zowel modem als glasvezel kastje helpen niet. De vorige keer dat er ook geen internet was, hielp dit allemaal ook niet. Toen kwam het internet na twee dagen weer terug.

Ik zit nog in de verbouwing, waardoor ik niet elke dag thuis ben. Maar ik heb het gevoel alsof het internet vaker niet werkt, dan wel.

Waar ligt dit aan? Ik heb nu het gevoel alsof ik internet heb wanneer het kastje er zelf zin in heeft 😅

Hi @aleksa-f, welkom hier. 

Wat een apart probleem, glasvezel hoort namelijk altijd te werken. De enige reden zou een kabelbreuk zijn, maar dan zou het ook niet vanzelf weer werken. Heb jij al contact met ons gehad via het gratis nummer 0800 0402? Dan kunnen ze op dat moment live meekijken wanneer het niet werkt.Â