Skip to main content

nadat ik de glasvezel verbinding volgens instructie heb aangesloten blijft het rode lampje van internet baranden en heb ik dus geen internet. iemand een suggestie?

@Martienj Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet niet werkt na het aansluiten. 

Begrijp ik goed dat je het nu voor het eerst aansluit? En is de installatiedatum die je van ons hebt gekregen wel vandaag? 


Voor zover ik begreep was de glasvezel vanaf 13 okt actief


@Martienj Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat de stand van zaken is.


Gedaan


Dankjewel @Martienj. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 24 oktober een monteur is ingepland om je over te zetten op glasvezel. Dit staat ook aangegeven in de mail die je op 7 oktober hebt ontvangen; was je hiervan op de hoogte? Omdat je zelf aangaf dat je had begrepen dat het op 13 oktober al actief zou zijn.


Daar ben ik van op de hoogte maar omdat ik de spullen thuis gestuurd kreeg en het eenvoudig is het zelf te installeren leek het mij handig om op deze manier werk te besparen voor de monteur. In eerdere communicatie was aangegeven dat van 13 oktober signaal op de glasvezel aansluiting zou zitten. Blijkbaar moet de monteur nog iets anders doen dan het kastje aansluiten?


Daar ben ik van op de hoogte maar omdat ik de spullen thuis gestuurd kreeg en het eenvoudig is het zelf te installeren leek het mij handig om op deze manier werk te besparen voor de monteur. In eerdere communicatie was aangegeven dat van 13 oktober signaal op de glasvezel aansluiting zou zitten. Blijkbaar moet de monteur nog iets anders doen dan het kastje aansluiten?

Bedankt voor de toelichting @Martienj! Voor zover ik het kan zien, wordt het signaal van de glasvezel ook pas actief op 24 oktober en hier wordt standaard een monteur voor ingepland. Wacht hem even af en dan gaat hij de 24e alles voor je in orde maken :) 


oké thnx dan wacht ik dat af


oké thnx dan wacht ik dat af

Top, en mochten wij in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat natuurlijk ook graag!Â