Skip to main content

Deze week is bij de kabel vanaf de weg naar mijn woning aangesloten. Dit is gebeurt door een extern bedrijf. De mannen zeiden dat ze dit af zouden melden bij kpn en dat er dan contact met mij opgenomen zou worden of dat ik dat kon doen. Hierna zou de aansluiting verder geregeld worden.

Na contact met kpn blijkt dit niet het geval. Het enige wat er moet gebeuren is het in mijn meterkast verder aansluiten. Buren van mij hebben ak wel internet via de glasvezel. Daarom denk ik dat dit moet kunnen. 

Omdat ik verder nog geen aansluiting op het internet heb is dit wel noodzakelijk. 

Weet iemand hoe dit dient ter verlopen?

Mijn nieuwbouwwoning staat trouwens in het buitengebied van lelystad.

Wat is de status op deze pagina?

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact


Hier kom ik niet verder. Ik zou graag een afspraak willen maken


Hi @Eelke.E , welkom op het forum! Zou je misschien de contactgegevens toe kunnen voegen aan je account? Dit kun je hier doen.


Het buitengebied van Lelystad wordt qua glasvezel aangesloten door Glasdraad. 

Als de kabel al volledig in de woning zit zijn zij dus klaar en duurt het een paar dagen tot een week voordat dit bij KPN bekend is.

Maar als de kabel nog verder in de meterkast moet zal een andere onderaannemer van Glasdraad dat nog moeten afmaken.

 

 


@Eelke.E Ik heb even voor je gekeken. Vanuit het KPN netwerk naar de wijkkast is alles gereed. Echter zal vanuit de wijkkast naar de woning ook alles gereed moeten zijn. Dat is bij jou nog niet het geval. KPN Netwerk kan hier wellicht meer over vertellen. Totdat deze laatste stap uitgevoerd is, is het helaas nog niet mogelijk een pakket te bestellen bij KPN.


Reageer