Skip to main content

Hallo ik heb mezelf ingeschreven voor een glasvezel aansluiting bij caiway,

Dit heb ik gedaan omdat ik een slechte wifi verbinding heb bij kpn ik heb bv een camera buiten die elke keer ofline is maar zodra ik hem binnen haal werkt hij perfect dus als jullie een oplossing hebben voor een beter bereik blijf ik bij kpn anders ga ik toch kijken hoe het met een glasvezel aansluiting gaat.

 

Mvg Bert Frederiks 

Wi-Fi heeft natuurlijk niets met glasvezel of koper te maken. Wi-Fi is Wi-Fi of je nou provider a of b hebt maakt niet.  Dus daar hoef je niet voor over te stappen. Voor iedereen is goed Wi-Fi mogelijk. Juist kpn helpt je daar bij. 


Oké maar hoe kan ik dan een sterker wiffi signaal krijgen zonder een dure aankoop ?


Heb je de Wifimanager al gedaan? Bij slecht Wi-Fi krijg je vaak gratis de experia wifi's. Dat zijn goeie Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan moet sluiten. Soms wordt er zelfs een gratis monteur aan geboden.


Hoi @Bert 1955 
Wat Joep zegt klopt, een overstap zal je wifi niet verbeteren.
Het hangt helemaal van je situatie af.
Wat heb je zoal gedaan om de wifi te verbeteren?
Welke experiabox heb je?
En welke snelheidstest heb als je de speedtest bedraad en via wifi doet?


Experia box v10 download 116.2 

Upload 29.4 ik heb wifi versterkers geprobeerd maar helpt ook niet.


Die download is bedraad neem ik aan? (116,2)
Dat is wel in orde.
En wat is de snelheid met wifi?

Wat zegt de Wifimanager zoals @Joep1965 ook al vraagt?


Gewoon bekabeld aansluiten. WiFi binnen vandaan naar buiten krijgen is soms gewoon heel moeilijk. Isolatie en dubbel glas dempen het signaal enorm. Dat zal bij een andere provider niet anders zijn.


Oké bedankt en ik denk er nog even overna.

Groeten Bert