Skip to main content

In Ouderkerk zijn afgelopen periode enkele flats voorbereid voor aansluiting op glasvezel. Bij de aansluiting van klanten in de flats is gebleken dat de aansluitingen in de wijkcentrale NIET gereed zijn, waardoor de monteur die aan huis de aansluiting probeert te realiseren, en geen toegang heeft tot de wijkcentrale, onverrichterzake weer weg moet gaan, met alleen de belofte dat KPN het zal oplossen in de wijkcentrale. Er zou op de dag ook binnen 4 uur teruggebeld worden (vanaf 10:00 - dus genoeg ruimte deze dag). Helaas is niet teruggebeld. Een andere klant in dezelfde flat wacht al meer dan een week en overweegt om weer terug te gaan naar Ziggo.

Het lijkt me verstandig als KPN even dit proces goed onder de loep neemt, en ervoor zorgt dat POP / Wijkaansluitingen gecontroleerd en geverifieerd werkend zijn voordat een monteur naar de klant gestuurd wordt.

We hebben een ticket nummer: Sir202210059988

Oorzaak: 12. Laswerk achteraf (Koper/Glas)

Via deze weg hoop ik bij KPN de aandacht te krijgen voor de tekortkoming van de controle op de POP/Wijkcentrale voorafgaand aan de klant-aansluiting.

@GWarner Welkom op het forum.

Goed dat je dit signaal afgeeft. Ik zag ook dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

Op dit moment loopt er een ticket, waarbij aangegeven is dat er een extra controle uitgevoerd zal worden op de aansluiting. 

Ik zal deze verder in de gaten houden, ik ga er vanuit dat je vanuit daar verder geïnformeerd zal worden. 

Mocht dat niet het geval zijn en ik heb eerder informatie zal ik het hier delen.Â