Hallo
Ik ben dus overgestapt van Odido naar KPN. Kreeg een bericht dat mijn verbinding actief was en dat ik de apparatuur kon installeren. NIET DUS! Er komt nada noppes glasvezel signaal binnen! Heel de dag geen internet. Bedankt KPN! Morgen een monteur na de middag, weer iemand thuis regelen! En die dag dus ook eigenlijk geen internet! Dit vind ik een hele slechte zaak!
Hallo
Ik ben dus overgestapt van Odido naar KPN. Kreeg een bericht dat mijn verbinding actief was en dat ik de apparatuur kon installeren. NIET DUS! Er komt nada noppes glasvezel signaal binnen! Heel de dag geen internet. Bedankt KPN! Morgen een monteur na de middag, weer iemand thuis regelen! En die dag dus ook eigenlijk geen internet! Dit vind ik een hele slechte zaak!
Maar goed je hebt gebeld en toen werdt het snel geregeld, neem ik aan.?
Wat is snel. Een monteur kon ik zelf ook online regelen. Had verwacht dat ze het signaal open konden zetten zonder monteur en dat ik weer internet zou hebben. Ben nu dus nog steeds wachtende. Vandaag wordt het hopelijk in orde gemaakt, ben dan wel 2 dagen zonder internet.
Wat is snel. Een monteur kon ik zelf ook online regelen. Had verwacht dat ze het signaal open konden zetten zonder monteur en dat ik weer internet zou hebben. Ben nu dus nog steeds wachtende. Vandaag wordt het hopelijk in orde gemaakt, ben dan wel 2 dagen zonder internet.
Snel noem ik dezelfde dag. Dus je belt de klanten service, en dan kan iemand dit op afstand regelen.
Maar Goed,
Ik ben eigenlijk gewend bij (Odido community) Dat daar iemand zit die direct actie kan ondernemen. Dat zou ik ook hier denken. Dat er een moderator met dit topic mee kijkt, via mijn KPN-profiel mijn gegevens kan in zien. En dus vrijdag snel kan handelen als de verbinding niet tot tand komt. ik zou dan eigenlijk denken dat Odido de lijn nog niet vrij gegeven zou hebben. Hierdoor kan KPN de lijn niet in gebruik nemen, maar goed ik ben geen glasvezel monteur .
Odido heeft het vrijgegeven. Op het kastje van odido kreeg ik namelijk een rood lampje bij LOS, wat inhoudt dat er geen signaal is. KPN heeft helaas zijn zaakjes half geregeld, niet deniende aan de gevolgen voor de klant. Ik wacht dus vanmiddag af.
Odido heeft het vrijgegeven. Op het kastje van odido kreeg ik namelijk een rood lampje bij LOS, wat inhoudt dat er geen signaal is. KPN heeft helaas zijn zaakjes half geregeld, niet deniende aan de gevolgen voor de klant. Ik wacht dus vanmiddag af.
Maar goed met 1 belletje moet dat toch per direct te regelen zijn, zou ik zo denken.
Dus ik zou zeggen bellen.
Dat belletje heeft gisteren niets opgeleverd..monteur is ingepland. Kon kan schijnbaar op haar eigen glasvezelnetwerk niets op afstand doen.
Hoi @dRichardK . Hiervoor bestaat de overstap service. Ik heb een kennisbank artikel voor je opgezocht waarin het allemaal staat uitgelegd:
Een service die niet werkte in mijn geval
Hoi Yasin,
Ik heb op het moment hetzelfde probleem. Overstap service werkte niet, kreeg opeens een mail dat ik dit zelf moest gaan regelen. KPN heeft mijn abonnement versnelt ingezet en nu ontvang ik ook geen glasvezel signaal. Ik ga zo ook maar contact opnemen. Succes!
Een service die niet werkte in mijn geval
Ai, dat wist ik niet. Toch is dit voor de meelezers wel het beste advies wat ik kan geven. Als dit verder wel goed verloopt dan gaat het signaal naadloos over :-)
Ik heb contact gehad met de klantenservice en een service monteur komt het als het goed is fixen!