Skip to main content

Wederom ruim een uur aan de telefoon met KPN

Sinds ik glasvezel heb van KPN hier in Maastricht niets dan problemen. Iedere dat router uittrekken, weer even online dan weer dagen geen internet. Nieuw modem, monteur geweest.. niks. 

Al met al 60 procent uitval van KPN en ze krijgen het niet opgelost. Met een tamelijk IT achtergrond wederom de helpdesk moeten uitleggen dat het resetten van het modem geen nut heeft. Ik krijg met mijn netwerktester niet eens een IP adres dus het probleem ligt bij KPN en niet hier thuis.. 

KPN wil geeneens compenseren voor het niet kunnen leveren van hun diensten en het contract opzeggen willen ze ook niet want dat is contractbreuk…

Mijn advies.. Laat glasvezel van KPN vooral links liggen. Verkopen kunnen ze goed bij KPN maar service ho maar 

 

 

Hoi @nietbereikbaar01, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik zie dat er al veel gebeurd is, maar nog steeds geen oplossing. Ik snap ook heel goed dat je daar niet blij mee bent. 

Hopelijk kunnen we toch tot een definitieve oplossing komen. Ik wil graag eens meekijken naar wat er al allemaal gedaan en besproken is en hoe de lijn eruit ziet. 

Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.