Skip to main content

Woensdag 26 oktober is bij ons glasvezel in de woning geïnstalleerd en op 27 oktober heb ik de apparatuur etc. aangesloten. Echter ik krijg nog steeds onderstaande mededeling

 

Hallo @Frans Valk , heb je wel een werkende verbinding? Zo ja, dan heeft KPN de administratie nog niet op orde.

 


Hallo Jan,

 

Dank voor jouw reactie. Ik heb een werkende verbinding, het zal dus een administratieve kwestie zijn.

 

Mvrgr

Frans Valk


U bent veel te snel vermoed ik. Na het plaatsen van het glasvezelkastje in de woning kan het soms nog maanden duren voordat er daadwerkelijk signaal over komt.

Check uw status eens op http://kpnnetwerk.nl.


U bent veel te snel vermoed ik. Na het plaatsen van het glasvezelkastje in de woning kan het soms nog maanden duren voordat er daadwerkelijk signaal over komt.

Check uw status eens op http://kpnnetwerk.nl.

Hallo @Nick83 ziie de reactie van @Frans Valk 

. Ik heb een werkende verbinding,


Ok, @JanD ik begreep dat de werkende verbinding nog via DSL was. Verkeerd gelezen blijkbaar.


@Frans Valk . Ik wil wel even meekijken. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Hallo Erwin, 

Ik heb de aanpassingen gedaan

Mvrgr 

Frans Valk 


@Frans Valk . Leuk je even gesproken te hebben.  

Uit jouw verhaal blijkt dat de monteur de FTU/NT werkend heeft opgeleverd en jij hebt je modem daar nu op aangesloten. Alles werkt. Tot zover niks aan de hand.

Maar nu ben ik in het systeem gedoken en daar ontbreekt een zogenaamde Ready For Service.  Dat is het seintje dat wij krijgen van KPNNetwerk dat zij hun ding gedaan hebben en alles werkt zoals het zou moeten werken.     Beetje vreemde situatie dus.

@Ward_   Heb jij tijd en zin om even mee te  kijken? Zo ja, stuur ik je even de gegevens. 


Hé @Frans Valk . Leuk je even gesproken te hebben.  

Uit jouw verhaal blijkt dat de monteur de FTU/NT werkend heeft opgeleverd en jij hebt je modem daar nu op aangesloten. Alles werkt. Tot zover niks aan de hand.

Maar nu ben ik in het systeem gedoken en daar ontbreekt een zogenaamde Ready For Service.  Dat is het seintje dat wij krijgen van KPNNetwerk dat zij hun ding gedaan hebben en alles werkt zoals het zou moeten werken.     Beetje vreemde situatie dus.

@Ward_   Heb jij tijd en zin om even mee te  kijken? Zo ja, stuur ik je even de gegevens. 

 

Sorry… ben erg druk deze dagen. Ik zeg: een mailtje naar de WBA desk met de vraag waarom de order nog niet gereed is gemeld?


Is goed. Ik ga proberen een ticket aan te maken en zal je op de hoogte houden, @Frans Valk .