Skip to main content

Beste,

Ik zal een korte omschrijving geven van de huidige situatie: Wij wonen in een nieuwbouwwoning en zijn de eerste bewoners. Wij waren altijd klant bij Ziggo maar hebben nu de overstap gemaakt naar KPN. 
 

Als nieuwe klant was afgelopen week het moment daar dat we al het apparatuur van KPN (internet & televisie) konden aansluiten. Helaas kwam ik tijdens de installatie er al vrij snel achter dat er iets mis was met het glasvezel aansluitpunt. Het lampje van glas op het glasvezel kastje brandde namelijk niet bij het aansluiten.

 

Vervolgens contact gehad met kpn klantenservice. Deze hadden het vermoeden dat het probleem werd veroorzaakt door een kruising. Eerst werd mij verteld dat dit probleem vanaf afstand kon worden opgelost vervolgens was dit toch niet het geval. Gelukkig kon de volgende dag een monteur langs komen. Deze heeft toen een test gedaan vanuit de centrale kast en kwam tot de conclusie dat het niet om een kruising ging maar dat er iets mis was met het glasvezel punt. Gevolg hij kon dit niet oplossen hier moest een andere partij voor komen. Deze zou dezelfde dag nog bellen en mogelijk zelfs al langs komen. 
 

Dit was echter niet het geval. De eerste mogelijkheid is aanstaande maandag. Nu zitten wij als nieuwe klanten de hele week dus zonder internet, geeft dit problemen i.v.m. thuiswerken en heb ik de eerste factuur al mogen ontvangen. 
 

Kortom jammer genoeg geen goede start.

Hallo @StefanoA geen goede start helaas.

Je zou met je mobiel een hotspot op kunnen zetten zodat je toch kunt internetten.

Als je een mobiel  abo bij KPN hebt kun je om een gratis databundel vragen ter overbrugging van het internetloze tijdperk tot maandag.

Succes.

 


Hoi @StefanoA en welkom hier op ons forum :)

Dat is zeker niet de start zoals we die voor ogen hadden en ik begrijp dat je niet blij wordt van deze situatie. Is er vandaag iemand bij je langs geweest om het probleem te verhelpen en heb je inmiddels verbinding? Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten!


Beste @JanZ_ 

 

We zijn nog in afwachting als het goed is komt er vandaag nog voor 6 uur een monteur langs. Zo is dat naar ons toe gecommuniceerd. Dus helaas zitten we nog steeds zonder internet in afwachting. Ik hoop echt dat het probleem vandaag wordt opgelost.

 

 


Beste @JanZ_ 

 

We zijn nog in afwachting als het goed is komt er vandaag nog voor 6 uur een monteur langs. Zo is dat naar ons toe gecommuniceerd. Dus helaas zitten we nog steeds zonder internet in afwachting. Ik hoop echt dat het probleem vandaag wordt opgelost.

 

 

Dat snap ik volledig en hopelijk is er inmiddels een monteur bij je langs geweest en werkt alles zoals je zou mogen verwachten! Laat je me het weten, ook als ik nog iets voor je kan doen @StefanoA ?