Skip to main content

Hier al een storing die begonnen is om 13.55 gister en nu tot 09.00 duurt vandaag!! Geen tv, internet werkt soms op mijn telefoon.  
belachelijk, ik moet gewoon thuis werken en kan niet naar kantoor, kpn krijgt een klacht van mij en ik ga overstappen. 

Goedemorgen @Mp25 een storing is altijd heel vervelend maar het is techniek dus er kan altijd iets kapot gaan. Je kunt er vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt.


Hoi @Mp25. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je jouw postcode al ingevuld op onze storingspagina? Als er geen storing wordt gevonden na het invullen van jouw postcode hoor ik dat graag van je! 


Ja. Maar word iedere keer langer. Momenteel tot 17.00 vanavond. 
Heb een klacht ingediend krijg wel 100g gratis op mobiel zodat ik nog een hotspot heb. 
Maar ik ga overstappen, dit nog nooit meegemaakt en geen mail/sms niks word niet op de hoogte gehouden ookal vul ik in dat ik dat wél wil. 


Wat goed om te lezen dat je een databundel hebt ontvangen. Heb je op onze storingspagina jouw mobiele nummer achtergelaten? Je zou in dat geval wel een sms moeten ontvangen. Onze excuses voor het ongemak😥


Ik besef dat het vervelend is als je internetverbinding het niet doet als je thuis moet werken. Echter je moet je wel realiseren dat bij consumenten abonnementen er geen garanties worden gegeven. Dit zal bij andere providers niet anders zijn.

Als je echt altijd online moet zijn zal je aanvullende maatregelen moeten treffen (en zal je duurder uit zijn).