Skip to main content

In een ander topic 

wordt door KPN medewerker @Marcia_ gemeld dat er een probleem is vanwege een “migratie abonnement", wat zou gelden voor ex-XS4ALL abonnees:

 “Ik ben er inmiddels achter: je hebt een zogenoemd ‘migratie abonnement’. Die krijg je gratis bij je vaste aansluiting en is maximaal 1 GB.”

Ik ben dat niet eerder tegengekomen.

Geldt dit voor alle ex-XS4ALL abonnees?

En wat houdt dit migratie abonnement nog meer in? Welke beperkingen zijn er nog meer?

 

@MinneH , heb deze terminologie ook nooit eerder gehoord of gelezen. We zijn van XS 1 op 1 overgezet naar KPN, met behoud van alle basisfunctionaliteiten. Geen idee wat @Marcia_  bedoeld met het ‘gratis verkrijgen bij een aansluiting van max. 1 GB.’ Als dat inderdaad zo is dan wordt het tijd om restitutie aan te vragen 😉


@MinneH , heb deze terminologie ook nooit eerder gehoord of gelezen. We zijn van XS 1 op 1 overgezet naar KPN, met behoud van alle basisfunctionaliteiten. Geen idee wat @Marcia_  bedoeld met het ‘gratis verkrijgen bij een aansluiting van max. 1 GB.’ Als dat inderdaad zo is dan wordt het tijd om restitutie aan te vragen 😉

 @MinneH , nee wacht ….., hier wordt de mobile SIM data-only card van 1 GB. bedoeld, die krijgen we, net als vroeger van XS, gratis bij ons vaste KPN abonnement. 


@MinneH , heb deze terminologie ook nooit eerder gehoord of gelezen. We zijn van XS 1 op 1 overgezet naar KPN, met behoud van alle basisfunctionaliteiten. Geen idee wat @Marcia_  bedoeld met het ‘gratis verkrijgen bij een aansluiting van max. 1 GB.’ Als dat inderdaad zo is dan wordt het tijd om restitutie aan te vragen 😉

 @MinneH , nee wacht ….., hier wordt de mobile SIM data-only card van 1 GB. bedoeld, die krijgen we, net als vroeger van XS, gratis bij ons vaste KPN abonnement. 

Dit klopt! Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, merk ik. 


@Marcia_ Wat fijn dat je hebt gereageerd op de opmerking van Berrie_Kaas.

Zou je ook zo vriendelijk willen zijn om op mijn opmerking te reageren?

Alvast bedankt.


Ha @MinneH, volgens mij was jouw vraag wat dit inhoudt? En dat beantwoordt Berrie_Kaas:

@MinneH , heb deze terminologie ook nooit eerder gehoord of gelezen. We zijn van XS 1 op 1 overgezet naar KPN, met behoud van alle basisfunctionaliteiten. Geen idee wat @Marcia_  bedoeld met het ‘gratis verkrijgen bij een aansluiting van max. 1 GB.’ Als dat inderdaad zo is dan wordt het tijd om restitutie aan te vragen 😉

 @MinneH , nee wacht ….., hier wordt de mobile SIM data-only card van 1 GB. bedoeld, die krijgen we, net als vroeger van XS, gratis bij ons vaste KPN abonnement. 

 

Of alle XS4ALL abonnees dit hebben, weet ik niet. Daarvoor zou je met hen contact op kunnen nemen. De collega's van XS4ALL kunnen je ook vertellen welke beperkingen dit abonnement heeft. Volgens mij zijn er geen beperkingen. Het is gewoon een gratis mobiel internet simkaart die je gekregen hebt bij het aangaan van je vaste diensten. Meer informatie vind je ook in het XS4ALL boekje over de wijzigingen (pagina 17).