Skip to main content

heeft  kpn nog internet voor particulieren? waar is de laatste internet provider  xs4all gebleven? Ik zie een lijn dat internet voor controle propaganda en overheids diensten banken wordt ingericht.

 

internet is ontwikkeld voor militaire doel einde, en ik ben ervan overtuigd, zolang men geld nodig heeft om infrastructuur internet op te bouwen, zolang zullen de burgers er een voordeel in zien.

Eenmaal opgebouwd onternet infrastruktuur, zal men vele diensten internet beperken, inzetten om u te controleren, propaganda, overheid diensten,  camera's etc.....  Internet zal in toekomst vloek paard van troje zijn. Lees boek 1984 George Orwell

Dus jij gebruikt geen internet? 


Heb mobiel, wil graag weer internet zoals Xs4all, opgeslokt en uitgekleed door kpn.

Toen kpn xs4all overnam, werd  met de tijd slechter, zaken die ik provider werkte niet goed meer of niet meer.

Ik had 1G bits up download, betaalde 55 euro maand.

Om een bestand te downloaden van 100 mega byte deed die minuten over. Toen heb ik KPN opgezegd.

30 jaar en meer internet gehad, begon met dtmf toontjes

byte is 8 bits

 

Mobiel heb je ook geen volledig internet, huidige internet voor particulieren lijkt er erg op.


Er zijn wel 20 providers. Dus er is keuze.

Freedom internet is opgericht door ex medewerkers en klanten van xs4all die dat gevoel wilden behouden. 


Klopt Freedom internet helemaal vergeten, is nu ook op mijn postcode beschikbaar.

Meen, toen xs4all werd opgeslokt, dat Freedom nog in opstart fase was, nog beperkt beschikbaar zoiets.

Heb nu contract met Freedom Internet.

Dank