Skip to main content

Hoe sluit ik de modem aan met deze draden ? Verder zit er wel een varkensnuit stopcontact in de muur woning uit jaren 60/70

Beste ​@Gerjan1981 , de foto laat het IS/RA punt zien, daar ontbreekt het bovenste deksel.

Dat varkenssnuitcontact sluit je je modem op aan 

Er zit al een kabel op aangesloten. Die kabel loopt naar links van de foto. Waar gaat die heen? Naar de varkenssnuit? Dan sluit je daar je modem op aan.

Ik ga even kijken. Dank

@Gerjan1981  de aansluiting van de draden is de rode + blauwe , of de witte + oranje 

Hi ​@Gerjan1981 en welkom bij de KPN Community! Fijn dat je al wat hulp hebt gehad. 😄

Heb je gevonden waar de kabel heenloopt en is het aansluiten al gelukt? Ik ben benieuwd!

Dat is een schroefisra, het bovenste gedeelte mag je zelf aankomen als klant (het gedeelte waar het kapje mist). Het deel onder de schroefjes is verzegeld. Er zijn geloof ik DHZ pakketten beschikbaar waarmee je je modem op een rj11 doosje kan aansluiten, enige wat je daarbij nodig hebt is een schroevendraaier. Handig voor als er veel corrosie op je varkenssnuitaansluiting of in je eigen kabel hebben zitten.

Dank allen voor de tips . Het internet werkt idd via de varkens snuit 👍

Yes! Fijn dat je het gevonden hebt. 😄

Reageer