Skip to main content

Ik heb een glasvezel kastje getest en wel in de meterkast, ik heb mijn modem box 12 en Tv + ontvanger en een Hoera melding glasvezelaansluiting op mijn adres maarrrr…. Geen NT kastjes.

ik heb al diverse hulp lijnen, KPN provider, KPN netwerk, als laatste de KPN provider persoon was erg behulpzaam, die zou een Tag ??? Sturen naar de afdeling die mijn een NT kastje zou sturen, kan ik dat ergens volgen of kan een van de mensen hier misschien iets doen.

 

Hoi @Roosenchris, ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad met mijn collega. Er is uitgelegd wat de stand van zaken is. De verbinding is nog niet opgeleverd door de aannemer. 

Mijn collega houden het in de gaten en gaan navraag doen wanneer het kan. Hopelijk wordt de verbinding snel opgeleverd. 


Bart,

 

bedankt voor de reactie, ik ben al blij dat er nu iemand mee kijkt, mijn ervaring met KPN netwerk, lees onderaannemers zijn niet zo best die kwamen met twee man om de kabels naar de woning te leggen die er al lagen 😞 , ik vroeg of ze gelijk de FTU konden plaatsen maar daar moest een andere monteur voor komen wat denk je… een week later de zelfde mannen om de FTU te plaatsen.

ik vraag plaatsen jullie ook het NT kastje..  nee komt iemand anders voor.

zij hebben wel de aansluiting doorgemeten met de wijk-kast en die was goed.

hij zou mij aansluiting meteen klaar melden en zou dat in de middag al kunnen zien…. Tot op heden nog niets.

Zit hier zonder TV, had een tijdelijk digitenne kastje maar in mijn zeer goed geïsoleerde woning

heb ik 0 % ontvangst al meer dan twee maanden geen TV :-(

ik hoop dat het nu snel voor elkaar komt.


Nog steeds niets ontvangen, er is inmiddels door KPN provider een speciaal team op gezet

en mocht 8 mei terug bellen op een speciaal nummer met een code zodat ik niet zou hoeven te wachten maar meteen doorgeschakeld zou worden naar mijn dossier, nou mijn verwachting was groot.

 

niets nieuws dus, ze kunnen daar blijkbaar ook niets anders doen dan KPN-Netwerk een verzoekje doen om mijn aansluiting aan te melden, nou dat had en heb ik al een paar keer gedaan.

wat wel nieuw is hoorden ik van KPN-Netwerk dat de storing voorbij was, nou vooruit met de geit 

neeeeee moeten een hoop achterstand weg werken.

ik vermoed zelf dat het de kerst wel haalt :-( 

Bij het regelen van de verhuizing begin januari leek het zo makkelijk aldus de KPN medewerker

of misschien toch maar naar de Delta. 
wat een gedoe zeg, snel internet via de glasvezel maar om het te krijgen heb je veeeeeel

 geduld nodig niet voor het ingraven van de kabels en aansluiting in de meter kast neee

om een aanmelding van KPN-Netwerk naar KPN- provider :-(

samen staan we sterk, alleen communicatie is niet ons sterkste punt.


Ik zie het contact inderdaad terug. Mijn collega heeft je uitleg gegeven. Ik kan er voor nu niet meer van maken. Hoe graag ik ook wil. Het is helaas nog niet bekend. Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt. 


Nog steeds niets.

wat kan er nu zo moeilijk zijn aan het gereed melden van een glasvezel aansluiting waar het FTu is geplaatst en doorgemeten met de wijk kast en goed bevonden door de monteurs.

volgens de monteur die hier vroeg in de morgen zijn werk heeft gedaan zou ik het laat in de middag kunnen zien op de web site van KPN-Netwerk.

Zitten zelf zeker niet op dat snellen glasvezelnet :-( 

ik wordt er moedeloos van.

o ja zo net nog KPN-netwerk nog gebeld, antwoorden zijn korter, nee we kunnen niets zeggen we weten het niet…. Nou moe!!!

maand na maand na maand pffff.


Ook als iets niet moeilijk is kan iets toch lang duren. Bijvoorbeeld omdat de werkbonnen van de monteurs op een grote stapel komen te liggen en de medewerker die deze stapel moet verwerken ziek is. Of met vakantie is ofzo...


Ik zie ook niet waar het mis gaat. Maar snap de frustratie, het duurt wel heel lang. Ik heb melding gemaakt bij de Back Office. Zij gaan er dieper in duiken ergens komende 3 werkdagen en zullen contact met je opnemen. Hoor graag als er contact is geweest. Ik hoop dat mijn collega dan goed nieuws kan geven, maar als ik jouw bericht zo lees, blijft het afwachten. :(


Bart,

 

bedank voor de moeite, ik ben al blij dat er iemand naar kijkt.

ik wacht het telefoontje af en als er iets te melden valt doe ik dat.

p.s. Ik heb trouwens nog contact gehad met het bedrijf, Noor Infra Techniek  **** dat het FTU bij mij heeft gemonteerd en doorgemeten heeft naar de wijk kast. deze onderaannemer werkt in opdracht van Volker&Wessel welke hij al twee een bericht gestuurd heeft dat de aan sluiting in orde is.

ook Volker&Wessel heeft mij gebeld en zou het doorgeven aan KPN-Netwerk

dit was 12 mei.

 

Admin: gegevens verwijderd

 


Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad. Mijn collega heeft nog weer melding gemaakt. Ik hoop dat het nu snel opgeleverd wordt zodat je gebruik kan maken van de glasvezelverbinding.