Storing,zucht
HiÂ
Hier reageren helpt je niet
Voor storing kun je 24/7 bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Spreek in Ik heb een storing
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Voor geen diensten 24/7 bereikbaar
Hier reageren helpt je nietÂ
Voor storing kun je 24/7 bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Spreek in Ik heb een storing
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Voor geen diensten 24/7 bereikbaar
Bellen helpt ook niet.
5x per week bellen en niets opgelost.
Dit is een klanten helpen klanten forum
Dus wij kunnen je hiermee niet helpen
Gewoon bellen zodra je een storing hebt al is het midden in de nacht en zeg ik heb een storing of ik heb geen diensten.
Ik vraag ook niet om hulp.
Ik constateer.
Goedemorgen
Zou je er rekening mee willen houden dat dit geen directe chat is? Bedoel dit absoluut niet vervelend maar 3 berichten in 3 minuten waarin je aangeeft dat het/wel niet werkt, voegt niks toe en het leest ook niet fijn voor andere mensen die hier op de Community actief zijn. Zou je daar voortaan rekening mee willen houden? Mocht je hulp van de Community nodig hebben, stel dan graag duidelijk je vraag zodat we hierin met je mee kunnen denken! Alvast bedankt.Â
Hi
Diverse storingen, een paar voorbeelden van de vele,
Eergister tijdens het kijken beeld bevroren moet kastje uiteindelijk opnieuw opstarten dat wil zeggen stekker eruit en er weer in (aan uit werkt niet) en daarna doet hij het weer.
Overigens is bij bijna alle van dit soort storingen dit vaak de enige oplossing.
En bijvoorbeeld gister weer tijdens Netflix plotseling midden in een programma tijdens het kijken dat de netwerkverbinding verbroken zou zijn, al mijn andere apparaat in huis werken dus er is helemaal nergens een probleem.
Vervolgens enorme rij veel te ingewikkelde oplossingen in beeld maar wederom gewoon weer stekker erin en eruit en daarna werkt het weer.Â
En dit heb ik gemiddeld 4 Ã 5 keer per week in allerlei maten en vormen.
En eigenlijk altijd weer dezelfde oplossingen.
Dit komt bovenop de vele storingen van KPN zelf zoals ook weer vorige week.
Email over gekregen van Kpn
Alles door monteur aangelegd nieuwe bekabeling doorgemeten alles in orde en toch altijd maar weer dit.
Ik heb gewoon geen zin om veel tijd te besteden en weer een afspraak met een monteur en thuis moeten blijven en iemand over de vloer die weer niks kan meten en uiteindelijk waarschijnlijk het kastje vervangt.
Dus dat is eigenlijk het enige waar ik in geïnteresseerd ben, al die stappen overslaan en het kastje vervangen of liever nog een ander kastje als dat zou bestaan.
Aansluiten heb ik echt geen monteur voor nodig ik wil me niet op de borst slaan maar ik weet echt wel hoe dat moet.
Â
HiÂ
Communicatiestoring ook
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.