Skip to main content
Vraag

Ik probeer glasvezel te bestellen maar de postcode check herkent mijn adres niet?

• October 31, 2025
  • 11 reacties
  • 133 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een abonnement bij kpn aansluiten, maar hij pakt mijn postcode niet.

Als ik de glasvezel check doe geeft hij aan dat ik kpn glasvezel kan hebben, maar klik ik verder dan krijg ik te maken met helaas op dit netwerk kan geen netwerk worden aangelegd. 

Wat nu?

11 reacties

• October 31, 2025

Weet je zeker dat je de postcode goed hebt ingevoerd? 4 cijfers en 2 letters.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Ja alles is goed ingevoerd. 

Eerst op bestel glasvezel gedrukt en toen kreeg ik die foutmelding.  Toen nig handmatig alles ingevoerd zelf en die foutmelding blijft helaas.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2025

En als je direct Naar de shop gaat zonder eerst Glasvezel internet te kiezen?

Link voor Naar de shop : https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 2, 2025

Hi ​@Kelly110200, welkom bij onze community. 

Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen als je nieuwe provider, het moet alleen wel te bestellen zijn dus ik denk graag mee. 😊

Heb je dit ook op een ander apparaat geprobeerd of met een andere browser? Het kan ook helpen om de gecachte gegevens te wissen in je browser. Uiteraard wil ik dit ook voor je nakijken. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 2, 2025

Heb je dit ook op een ander apparaat geprobeerd of met een andere browser?

Als je goed op het plaatje kijk, helpt geen enkele browser

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 2, 2025

Hi ​@Kelly110200, welkom bij onze community. 

Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen als je nieuwe provider, het moet alleen wel te bestellen zijn dus ik denk graag mee. 😊

Heb je dit ook op een ander apparaat geprobeerd of met een andere browser? Het kan ook helpen om de gecachte gegevens te wissen in je browser. Uiteraard wil ik dit ook voor je nakijken. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik heb het ingevuld

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 5, 2025

Dankjewel Kelly, ik heb dit ook goed bekeken en ik kom ook tot de conclusie dat je niet verder komt op de bestelpagina terwijl er wel wordt aangegeven dat het mogelijk is.

Ik heb dit doorgezet hier om te onderzoeken hoe dit kan, hier kom ik op terug. Nog een belangrijke vraag, heb je in je huis/appartement als een glasvezelkastje of de getrokken glasvezelkabel? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 6, 2025

@Kelly110200, ik heb ook al een reactie hierop. Mijn collega's die het netwerk beheren moeten dit verder onderzoeken. Vind je het goed als ik je naam en telefoonnummer doorgeef aan hun zodat ze ook contact met je kunnen opnemen? 

Nog een laatste vraag voor de zekerheid, ook al denk ik het antwoord te weten: gaat het hier om een verhuizing of om nieuwbouw? 

Ik hoor dit graag van je. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

@Kelly110200, ik heb ook al een reactie hierop. Mijn collega's die het netwerk beheren moeten dit verder onderzoeken. Vind je het goed als ik je naam en telefoonnummer doorgeef aan hun zodat ze ook contact met je kunnen opnemen? 

Nog een laatste vraag voor de zekerheid, ook al denk ik het antwoord te weten: gaat het hier om een verhuizing of om nieuwbouw? 

Ik hoor dit graag van je. 

Ja dat is prima dat hun contact opnemen. 

Het is nieuwbouw en daar ga ik heen verhuizen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 7, 2025

Dankjewel, ik ga dit doorzetten! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 16, 2025

@Kelly110200, we zijn nu inmiddels iets verder en ik ben benieuwd of er contact met je is opgenomen en of het gelukt is.