In mijn straat is nog geen glasvezel mogelijk, dit komt er pas in juni 2025. Internetten doen we dus nu nog ouderwets via de telefoonkabel, dit is echt mega traag. Thuiswerken is zo bijna niet mogelijk. Uit de speedtest komt dat ik maar 20.8 mbps download en 1.7 mbps upload snelheid heb. Graag wil ik een 4G buitengebied modem hebben zodat de snelheid verbeterd kan worden
Â
Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt
Â
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag @Carool84Â , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
In eerste instantie verwijs ik je door naar deze pagina op onze website. Hier kun je alles teruglezen over de opties en vereisten voor Sneller Internet Buitengebied. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan kun je voor dit soort zaken altijd even bellen met onze helpdesk. Deze kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).Â
En ook geen glasvezel van Delta Fiber of ODF in huis?
@Jan van KPN reeds gebeld, maar volgens het systeem kom ik daar niet voor in aanmerking, buiten het systeem kan er niks gedaan worden. 4 huizen verderop in de straat krijgt men wel buitengebied service(50 meter), wat ik erg apart vind. 50mb betalen en de helft nog niet halen… Thuiswerken is zo onmogelijk.Â
@PeterGÂ lijkt erop dat ik na 7 jaar KPN moet gaan verlaten, omdat er geen opties geboden worden aan vaste klanten. Glasvezel wordt mei/juni 2025...
Heb je soms nog een (oud) abonnement met de naam "Alles-in-1"?Â
Nee internet, interactieve tv en vast bellen. Â
Ik woon op nr 12, geen optie snel 4G. Max 30mb zeggen ze nou dat haal ik nog niet eens.Â
Als je op nr 20 woont krijg je wel de optie snel 4G aangeboden, want die zouden maar 17mb krijgen. (Wil ik niet weten of ze daar überhaupt het internet aan krijgen).
Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop?
KPN 4G buitengebied werkt niet overal goed. Hier in Rotterdam zonder 4g is het 4Mbps down en met 4G varieert het van 8 tot 15Mbps down.
Â
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.