Skip to main content

Op aanraden van een van de medewerkers van de klantenservice van KPN wil ik graag een klacht indienen over de slechte wifi bij ons thuis, tevens stonden wij verbaasd van het feit dat uw medewerker het niet correct vindt dat u extra kosten in rekening brengt bij de klant voor in dit geval de WIFI versterkers.

Wij hebben meerdere malen de WIFI manager doorlopen en deze geeft aan dat de WIFI erg slecht is, optie, WIFI versterkers aanschaffen a 150,-.

Wij vinden het erg jammer dat als wij een abonnement bij jullie afsluiten waarvoor wij per maand moeten betalen wij ook nog 150,- daarnaast moeten uitgeven om goede wifi te verkrijgen, in het begin heeft het perfect gewerkt het is iets van de laatste maanden.

Mijn broer heeft na zijn verhuizing ook last gekregen in z’n nieuwe huis van slechte WIFI en tot mijn grote verbazing heeft hij de WIFI versterkers kosteloos ontvangen?? Zijn WIFI werkt nu perfect.

Graag ontvang ik ik van u een reactie hoe we dit kunnen oplossen, wij zijn evt aan het overwegen om naar een andere provider over te stappen, hopelijk is dit niet nodig en kunnen wij tot een goede oplossing komen.

 

Goedemorgen @Jantina L en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden maar ontzettend rot dat je zoveel problemen ervaart met je Wi-Fi. Goed dat je al aan de slag bent gegaan met de KPN Wi-Fi Manager alleen jammer dat dit nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Wanneer je de Wi-Fi Manager 2 x volledig hebt doorlopen en er vervolgens een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt dan krijg je als oplossing gratis KPN Experia Wi-Fi aangeboden. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Wat je het beste kunt doen, is een plek in huis zoeken waar je nog net een beetje Wi-Fi hebt en dan daar nogmaals de Wi-Fi Manager doorlopen. Ik ben heel erg benieuwd wat de uitkomst dan gaat zijn! Laat je me het weten?


Goedemiddag @Jantina L , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen!


Beste,

bedankt voor uw reactie, zojuist nogmaals het proces doorlopen en met 2x een wifi-sterkte van 7 MB als laagste kreeg ik nu inderdaad een bericht om 2 gratis WiFi versterkers te kunnen ontvangen. 
wij gaan dit aansluiten en hopelijk is het probleem hiermee opgelost!

bedankt voor uw advies!

 


Dat is goed om te lezen @Jantina L en ik ben blij dat je iets hebt gehad aan mijn advies! Ik verwacht dat de gratis Wi-Fi versterkers er voor zullen zorgen dat je Wi-Fi een stuk beter wordt :)


Reageer