Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb de wijziging voor mijn abonnement geannuleerd via jullie telefoonnummer. Ook kreeg ik een bericht dat de monteur 2 mei langskomt. Ik heb helemaal Geen afspraak voor een monteur gemaakt.

De bestelling telefonisch geannuleerd en de afspraak monteur is ook geannuleerd…. tenminste ik heb dit niet via mijn mail bevestigd gekregen en kan dit alleen telefonisch doorgeven. Ook is het erg dwingend dat ik dan zomaar een afspraak met een monteur krijg waar ik niet om gevraagd heb. Ik kan nergens anders aangeven om die zg afspraak die ik dan zou hebben gemaakt te annuleren. Alleen kan je het telefonisch doorgeven. Ik hoop dat dit goed gaat want ik ga niet betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik lees nu ook dat meerdere mensen hierover klagen…. logisch. Je moet iets kunnen annuleren. Ik zie dat jullie antwoorden… geef je gegevens even door. Toch niet hier op het forum? Ik ga niet mijn gegevens zoals adres ed hier op een forum neerzetten.


HI @LauKPN, welkom op het forum. 

Een monteur wordt ingepland als er bij een wijziging een aanpassing in je aansluitpunt of de centrale moet worden gedaan. De monteur zelf annuleren is niet nodig, wanneer je je wijziging annuleert wordt ook de afspraak met de monteur geannuleerd. 

Of heb je toch een monteur op bezoek gehad?