Skip to main content

Ik orobeerd al de hele dag een flexibel internet en tv abonnement af te sluiten. Dit lukt niet omdat de juiste gegevens over postcode en  huisnummer niet geaccepteerd worden.

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Vul alvast je privégegevens in in je profiel, als een moderator dit bekijkt kan diegene er meteen mee aan de slag.


Hallo @Adres en postcode je kunt ook even lang een lokale KPN-winkel gaan.

 


20.000 km verderop. Kortom, goede raad is duur! Als jij het ticket betaalt, kom ik morgen.

 


20.000 km verderop valt ook buiten het postcodegebied, ben ik bang.


Slimmerik, het gaat om de postcode en adres in Nl.


20.000 km verderop. Kortom, goede raad is duur! Als jij het ticket betaalt, kom ik morgen.

 

Als KPN graag een nieuwe klant wil hebben, betalen zij dat vast voor je, maar dan krijg je niet nogmaals de 1e 6 maanden korting of gratis dit en dat voor nieuwe klanten, want dat wordt dan dubbelop😎

Maar alle gekheid op een stokje, probeer je dat via www.kpn.com te regelen of via +31612001200?

 


Via www.kpn.com. Het is belangrijk internet te hebben als ik tijdelijk in Nl ben, zo gauw ik aankom. Daarom probeer ik een flexibel abonnement te regelen.

regeren is vooruitzien toch?


Hallo @Adres en postcode er bestaan abonnementen met een maandelijkse opzegtermijn.

Succes.


Hi @Adres en postcode, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Wat bedoel je precies met een flexibel abonnement? Ik lees dat je internet wilt hebben als je in Nederland bent? Zou je dit willen uitleggen? 

Op je adres zie ik overigens dat je gewoon een abonnement kunt afsluiten, met een snelheid tot ongeveer 90 Mbit/s. 

 


Het probleem is opgelost. Hartelijk dank voor jullie reacties.


Het probleem is opgelost. Hartelijk dank voor jullie reacties.

Fijn om te lezen. Voor mij en de meelezers, wat was er aan de hand?