Skip to main content

Internet en Wi-Fi (glasvezelpakket 500 Mbps) vallen sinds vrijdag 2 oktober steeds weg, inclusief programma’s terugkijken in het begin van deze week. Ik heb gisteren al 5x de Experiabox V10 gereset en vandaag al weer 1x. Ik heb 2 maanden geleden KPN Super Wi-Fi set aangeschaft voor 99 euro en eindelijk was het internet en Wi-Fi na een jaar van instabiliteit opgelost. Eindelijk geen zeurende kinderen meer over de slechte Wi-Fi……..tot gisteren weer dus!!!

Zijn er meerdere mensen die dit herkenbaar in de oren klinkt?

De totale maandelijkse kosten zijn 108,97 euro. Hier mag ik toch minimaal storingsvrije Interactieve TV en Internet voor verwachten, toch?

  1. Ik heb glasvezelpakket Hussel Internet 500 Mbps van 55 euro
  2. 2x interactieve TV van                                                   15 euro
  3. Spotify via KPN van                                                       14,99 euro
  4. Fox Sports zenders van                                                 12,99 euro
  5. Videoland van                                                                 8,99 euro
  6. Vast telefoonnummer van                                               2,99 euro                                            
  7. 2 KPN Super Wi-Fi eenmalig moeten betalen voor “beter” internet van 99 euro

Ik ben 1,5 maand geleden overgaan op een 500 Mbit Hussel glasvezel abonnement. Ik gebruik een Experia V10a met Ubiquiti Edgerouter en 3x AC Lite WIFI access points. Tot nu toe heb ik geen een keer uitval gehad en de snelheid is prima. TV terugkijken gaat ook zonder problemen. Ik heb wel een andere setup dan jij  hebt.


Hi @mineral, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je hele verbinding dan wegvalt? Zou je het glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. :relaxed:


Mineral, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hoi Alex_P. 

Ik heb nu ongeveer 4 weken de box 12 maar na 2 weken is het alweer mis.

Bedraad internet en WiFi vallen nog steeds weg, TV kijken kan wel. De box 12 heeft al een harde reset gehad/ stekker uit het stopcontact gehaald/ witte knop aan/uit gezet achter op het modem.

Vandaag (maandag 15-11) is ook de monteur geweest en hij heeft het NTU kastje vervangen maar inmiddels is de storing nu al 3 x voorgekomen. Het valt mij wel op dat het vooral in de avond is. Gisteravond (zondag) wel 6 a 7 keer tussen half 8 en half 10.

 

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.