Skip to main content

Internet stopzetten heb ik gister gedaan klopt het dat het nu al weg is bijna of heel graag aangezien ik ziggo heb besteldĀ 

Er is een maand opzegtermijn vanaf het moment dat je het opzegt. Als je dat gisteren gedaan hebt zou het er nog moeten zijn.

Beste ​@Meijer MargreetĀ wanneer heb je je bij wie aan- of afgemeld en maak je gebruik van de overstapservice?

Ā 

Nou omdat het internet heel traag is en vaak opeens op vliegtuigstand gaat vandaar ben overgestapt naar Ziggo van kpn

... en vaak opeens op vliegtuigen gaat ...

Huh? Wat bedoel je hier mee?Ā 

Ik gok de vliegtuigmodus.

Maar goed, je hebt wel internet of geen internet. Maar niet een half werkende verbinding als je hebt opgezegd.

Sorry haha zie hetĀ  nu pasšŸ˜€šŸ˜vliegtuigstand natuurlijk is foutje typefoutĀ 

Sorry haha zie hetĀ  nu pasšŸ˜€šŸ˜vliegtuigstand natuurlijk is foutje typefoutĀ 

Dat gebeurt niet door traag internet. Je mobiele telefoon gaan dan gewoon op 4G. En je laptop hoort gewoon op WiFi te blijven. Ook als er geen internet verbinding is.

Vliegtuigmodus hoort nooit zomaar uit zichzelf ingeschakeld te worden. Als dat toch gebeurt moet je het toch ergens anders in zoeken.Ā 

Omdat kpnĀ  vaak traag is de laatste tijd ben ik overgestapt naar ziggo hopenlijk goede keuze gemaakt

Nou jawel hoor,is vaak traag de laatste tijd hier ervaar het zelf met de Wi-Fi maar goed afwachten maar ik denk dat het de reden is dat ik sinds gister heb gewijzigd naar ZiggoĀ 

Jammer dat je naar Ziggo bent overgestapt. De traagheid kan ook andere redenen hebben, zoals de wifi ontvangst of iets wat betrekking heeft met je computer.Ā Ā 

Goedemorgen Magreet en welkom op de KPN Community, zoals je merkt denkt de community graag even met je mee. Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Doorgaans hebben we inderdaad een maand opzegtermijn en zou die verbinding niet zomaar weg moeten zijn. Tenzij je wellicht telefonisch iets anders hebt afgesproken?Ā 

Heb je inmiddels wat duidelijkheid?

Reageer