Skip to main content

Hallo. Mijn internet, dat als startdatum 24 maart had gekregen, doet het nog steeds niet. Ik wil weten waarom. Dit is mijn eerste ervaring met jullie en het is een heel slechte ervaring.

klantnummer: ****

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @BedrettinUras zodra je lijn actief is krijg je daarvan een email en/of SMS

 


Hoi @BedrettinUras en welkom hier op ons forum :)

Dat is natuurlijk niet de gewenste start. Zoals @JanD al aangeeft, krijg je normaal gesproken ook een sms zodra je verbinding gereed is, heb je deze wel ontvangen? En heb je hier ook al contact over gehad met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402? Zo ja, wat werd daar verder aangegeven?


Hallo @JanZ_ . Helaas heb ik nog steeds geen sms ontvangen. Is het normaal dat het zo lang duurt?


Hallo @JanZ_ . Helaas heb ik nog steeds geen sms ontvangen. Is het normaal dat het zo lang duurt?

Nee, dat is niet de normale gang van zaken @BedrettinUras  :(
Ik duik hier graag dieper in want jij moet natuurlijk wel weten waar je aan toe bent en wat je mag verwachten. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Hi @JanZ_ Ik heb hem nu ingevuld. Ik wil internet hebben, ook al is het standaard internet. dit was erg vervelend.


Hi @JanZ_ Ik heb hem nu ingevuld. Ik wil internet hebben, ook al is het standaard internet. dit was erg vervelend.

Thanks and I see that you've had contact about this before with our customer service. You can phone the number 0800 020 15 57 to arrange this. According my information you received an sms with this number and a personal pincode.

 

 


nogmaals hallo ja ik sprak op vrijdag ze zeiden dat ze zaterdagochtend zouden bellen maar geen telefoontje @JanZ_ 


nogmaals hallo ja ik sprak op vrijdag ze zeiden dat ze zaterdagochtend zouden bellen maar geen telefoontje @JanZ_ 

Dat is natuurlijk teleurstellend @BedrettinUras :(
Vanaf hier is het enige advies wat ik je kan geven om dan toch nog eens zelf nogmaals contact met ze op te nemen. Ik begrijp dat het wellicht niet ideaal is maar zij zouden daar op de hoogte moeten zijn van jouw situatie. 


Hello. we were sent a wrong modem that is not compatible with our apartment. A re-order has been created. and we were asked to send the modem back. We sent it back, but no new modem was sent and we received an e-mail explaining that an appointment was made for the 18th of the ritual. without asking us what date is this? Also why not send a new modem. We really regret that we chose you, this experience was a big disappointment. @JanZ_ 


Hallo. Ik heb nog steeds geen internet en activeringscode. Er is voor de 2e keer een modem naar mij gestuurd, maar helaas wordt er een monteur gestuurd in plaats van een activatiecode. Ik heb voorlopig alleen de activeringscode nodig. Zou dit niet zo moeilijk moeten zijn? Hoe lang zal ik wachten. Ik ben het zat om een ​​constant probleem te zijn.

 

Admin: topics samengevoegd


Mijn klantnummer ************


@BedrettinUras , zet je klantnummer in je profiel en niet op dit openbaar forum. Via 'bewerk' in het menu rechts onder kun je dit binnen een uur na plaatsing zelf corrigeren. 

Vul je profiel zo veel mogelijk in, privegegevens kunnen alleen door KPN medewerkers worden gelezen en kunnen ook reageren.


şimdi değiştirdim Maalesef hatalı gönderilen ürün sonucu yeni üyelik açılmış ve müşteri numaram değişmiştir. bunu anlamadım ama şimdi bir aktivasyon kodu almak istiyorum. çünkü 17 Mart'ta başladığım uygulama hala sonuçlanmadı. hala internetim yok Aktivasyon mesajı göndermek bu kadar zor olmamalı, değil mi? @Berrie_Kaas 


şimdi değiştirdim Maalesef hatalı gönderilen ürün sonucu yeni üyelik açılmış ve müşteri numaram değişmiştir. bunu anlamadım ama şimdi bir aktivasyon kodu almak istiyorum. çünkü 17 Mart'ta başladığım uygulama hala sonuçlanmadı. hala internetim yok Aktivasyon mesajı göndermek bu kadar zor olmamalı, değil mi? @Berrie_Kaas 

???? 

Bel morgen met 0800-0402 en leg je probleem uit.


ik heb echt hulp nodig. Iemand die door kpn geautoriseerd is moet mij hierbij helpen. Het is vandaag precies 1 maand geleden en er is geen resultaat. Ik begrijp niet waarom de activeringscode niet wordt verzonden. Ondanks dat er bij de vorige bestelling geen glasvezel internet infrastructuur was, werd er toch een glasvezel internet apparaat naar mij opgestuurd. toen werd dit ongedaan gemaakt en werd een normaal apparaat verzonden. maar ik heb nog steeds geen activeringscode. @Berrie_Kaas 


Hallo @BedrettinUras 

 

Je internet verbinding zal actief gemaakt moeten worden, soms kan dit van afstand (via een activatiecode zoals jij het noemt, die code krijg je dus niet zelf) maar als dat niet lukt of als het daarna niet werkt is er een monteur nodig om je internet verbinding werkend te krijgen.
Bij jou zal dus het laatste aan de hand zijn.

Dat je een nieuw klantnummer hebt gehad zal komen omdat je oude bestelling voor glasvezel geannuleerd is en er een nieuwe bestelling voor DSL is geplaatst.

 

Je zal moeten wachten tot de monteur langs komt, wanneer staat die ingepland?


Maar er is geen sms of activatiecode naar mij gestuurd. Hoe weten we of dit werkt? Het was een probleem dat werd veroorzaakt door een eerdere verkeerde indiening. en directe technicus werd aangestuurd zonder enige vorm van proces. is dit normaal? Moet activering op afstand niet eerst worden geprobeerd?


@BedrettinUras ik heb je topics samengevoegd, je hoeft hier niet steeds een nieuw topic voor aan te maken


@Thomas Hallo. Het spijt me, ik heb 5 dagen geen antwoord gekregen en nu voelde ik de behoefte om een ​​nieuw onderwerp te openen omdat ik echt op zoek ben naar een antwoord. kan je me alsjeblieft helpen?


Goedemiddag @BedrettinUras,

Ik zie dat er op 26 april een monteur staat ingepland tussen 15.00 en 17.00; was je hier inmiddels van op de hoogte?


@JanZ_  ja er is een technieker gestuurd maar ik werk doordeweeks. waarom een ​​technicus sturen voordat wordt geprobeerd om op afstand te activeren. mijn huis is geen huis zonder internet en ik heb ook kabels. Waarom een ​​monteur in plaats van een activatiecode? Waarom is dit proces zo moeilijk?


@JanZ_  ja er is een technieker gestuurd maar ik werk doordeweeks. waarom een ​​technicus sturen voordat wordt geprobeerd om op afstand te activeren. mijn huis is geen huis zonder internet en ik heb ook kabels. Waarom een ​​monteur in plaats van een activatiecode? Waarom is dit proces zo moeilijk?

Omdat het er op lijkt dat een monteur op locatie nog iets moet doen, kan zijn dat er bijvoorbeeld nog iets moet gebeuren met het aansluitpunt. Als er geen monteur nodig zou zijn dan hadden we deze ook niet aangestuurd. Hoe vervelend ook. ik kan je alleen maar vragen om de monteur af te wachten.