Skip to main content


Vandaag bericht gehad dat m’n verbinding moet werken maar het internet lampje blijft knipperen.

Is mijn verbinding geactiveerd of werkt m’n aansluiting niet?

Dan raad ik u toch aan om even de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Voor storingen 24/7 bereikbaar. 


Is dat het enige punt in huis? Of zit er in de meterkast ook nog iets?


Jazeker maar dat is geen optie, dan moet ik een kabel door heel het huis trekken.


Jazeker maar dat is geen optie, dan moet ik een kabel door heel het huis trekken.

 

Nee daar gaat het ook niet om. Gaat me er meer om of de connectie van het israpunt en de muuraansluiting in de woonkamer er is, en goed is.

 

Ik zie heel vaag "DSL" staan op het doosje terwijl die kabel ernaast zit (telefoon). Splitter lijkt ook verkeerd om te zitten.

Je kan, om de interne bekabeling en splitter uit te sluiten, je modem even op dit isra aan te sluiten. Op die korte kabel dus.  Puur om te kijken of dat werkt. Als dat werkt, ligt het aan kabel of splitter. Werkt het niet, dan ligt het buiten.


Van harte welkom op ons forum @RvanWijnen.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent via onze klantenservice, met het advies van @Joep1965, of anders met de adviezen en uitleg van @DennisA78. Laat gerust weten hoe het verder verlopen is, of als je nog vragen hebt.