Al sinds ik afgelopen december verhuisd ben binnen Doetinchem, en mijn KPN diensten mee heb verhuisd, heb ik een IP adres dat overal als een Duits adres wordt herkend. Dit zorgt er voor dat in zoekmachines de Duitse resultaten altijd eerst komen, dat ik in Steam met een VPN mijn games moet kopen omdat ik anders geen iDeal kan gebruiken, noem maar op.
Â
Ik heb hier al eens over gebeld, en werd vervolgens doorverwezen naar tweakers.net… Zucht! Nu heb ik zojuist voor de 3e keer gebeld en kreeg ik te horen dat ook medewerkers het IP niet voor mij zouden kunnen veranderen.
Â
Voor mij is dit tzt genoeg reden om over te stappen naar een andere provider, aangezien KPN niet bereid is mij hierbij te helpen. Toch post ik hier op het forum in de hoop dat een medewerker mijn klacht wel serieus neemt en hier misschien wat in kan betekenen. Het vertrouwen in de mensen aan de telefonische helpdesk ben ik een beetje kwijt.
Ik gebruik overigens ook geen proxies of andere dingen--Op het werk heb ik met mijn laptop en telefoon wel gewoon een Nederlands IP. Het ligt echt aan mijn aansluiting thuis, waar mijn IP wordt gezien als een adres uit de omgeving van Düsseldorf.
Â
Gr,
D.