Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen op (niet beveiligde) website www.zorgsaam.org

• December 8, 2025
  • 16 reacties
  • 64 keer bekeken

ik heb met kpn klantenservice lange tijd gebeld en hebben echt alle stappen doorlopen zoals modem gereset, wifi instellingen gereset, HTTPS:// ervoor gezet maar www.zorgsaam.org krijgen we niet geopend. de website is niet beveiligd van zorgsaam. ik heb deze website nodig voor mijn werk, doet het wel op mijn telefoon, dan geen probleem. ik werd doorverwezen naar jullie om hier verder naar te kunnen kijken waarom het niet kan. dhr van kpn die ik die mij heeft geholpen via de telefoon weet het ook niet meer en verwijs me door naar jullie, het is heel apart zegt hij….

mvg Renata.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

16 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

De instelling in browser 'altijd beveiligde verbinding gebruiken’ moet je deactiveren. Indien je KPN veilig browsen gebruikt moet je daar ook deactiveren.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 8, 2025

Deze website kan ik gewoon bereiken ​@Vogeldijk6 en ​@TDN :

https://www.zorgsaam.org/

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

@JanD Je heb andere instelling in jouw browser of KPN Veilig dan de TS

• December 8, 2025

Hier doet die website het wel. Die website heeft ook gewoon een beveiligde verbinding. Het zou ook schandalig zijn als die website dat niet zou hebben.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

@Vogeldijk6 Wat zie je als je de site probeert te openen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 8, 2025

het blauwe rondje blijft hele tijd draaien en uiteindelijk komt er te staan: deze site is niet bereikbaar, het duurt te lang voordat www.zorgsaam.org reageert.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

Zet IPv6 eens uit in je KPN modem.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 8, 2025

Hallo ​@Vogeldijk6 ,

Probeer eens om de cookies en de browsegeschiedenis te wissen. 

Daarna zou het moeten lukken via de link in jouw openingsbericht. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 8, 2025

waar zit de IPv6 in mijn modem? 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

Ben je al ingelogd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 8, 2025

waar kan ik de cookies en de browsegeschiedenis vinden om te wissen?  sorry maar ik heb er allemaal niet zoveel verstand van...

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 8, 2025

ingelogd? bedoel je inloggen bij zorgsaam?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

We hebben het over je modem, niet over Zorgsaam.

Open je browser en ga naar mijnmodem.kpn of het IP-adres 192.168.2.254. Gebruik vervolgens de inloggegevens die op de sticker aan de achterkant van uw modem staan.

Cookies wissen in je browser doe je via de instellingen in je browser (meestal via de drie puntjes/streepjes) -> Privacy/Beveiliging -> Browsegegevens wissen, en selecteer daar 'Cookies en andere sitegegevens' en de gewenste tijdsperiode, waarna je op 'Gegevens wissen' klikt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 8, 2025

Hallo ​@Vogeldijk6 ,

Probeer eens om de cookies en de browsegeschiedenis te wissen. 

Daarna zou het moeten lukken via de link in jouw openingsbericht. 

waar kan ik de cookies en de browsegeschiedenis vinden om te wissen?  sorry maar ik heb er allemaal niet zoveel verstand van...

Cookies en browsegeschiedenis verwijderen doe je meestal via de instellingen van je browser (Chrome, Firefox, Edge, Safari) door naar 'Privacy & Beveiliging' te gaan en 'Browsegegevens wissen' of 'Cache en cookies wissen' te selecteren, waarbij je de periode kiest (bv. 'Altijd') en de opties voor 'Cookies en sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden' aanvinkt. Een handige sneltoets is Ctrl+Shift+Delete (Windows) of Cmd+Shift+Delete (Mac) om dit venster direct te openen

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 8, 2025

bedankt voor jullie uitleg, ik ga het morgen proberen….. mvg.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • December 9, 2025

Nog een snelle tip: probeer eens een andere browser. Als je nu bijvoorbeeld Chrome gebruikt, probeer het dan eens met Firefox.