Skip to main content

Zo vandaag voor de 3x in de wacht gegooid door weer een andere klantenservice medewerker. Nou die muziek heb ik inmiddels ook wel gehoord!

Maar antwoord krijgen over de status van de bestelling, nou nee. De één ging uitzoeken waarom de datum wordt opgeschoven, de ander ging bellen met een monteur die blijkbaar buiten bezig is en de derde ging bellen met een andere afdeling.... Super irritant en wat een bijzonder slechte service. Hoe gaan jullie dit oplossen????

misschien dat een moderator. hier op het forum een oplossing voor u heeft. er is alleen een wachttijd.🤔


Welkom op ons Forum @Peet88. Ik kijk graag voor je na wat de status van je bestelling is. Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Vervolgens mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan kijk ik met je mee. 

 


Ik snap dat niet hoor. Klant bent KPN medewerker. En KPN medewerker gaat vervolgens een andere medewerker bellen :flushed: Wat is dat voor vreselijk inefficiënt gedoe? Alle informatie moet toch gewoon in het systeem staan? Die eerste KPN medewerker moet toch in hooguit 5 seconden zo antwoord kunnen geven?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. 


Reageer