Skip to main content

Ik heb sinds de volledige overname van Telfort naar KPN steeds problemen en de ene klantenservice medewerker beloofd weer dingen die de volgende medewerker weer tegenspreekt. Of ik krijg een grote mond aan de telefoon. Word er onderhand een beetje simpel van.Nu moest ik weer een WiFi test doen en als de WiFi niet goed zou zijn zou ik,omdat ik al zo lang klant was, superwifi punten krijgen. Dus ik bel net....Nee hoor...kon ze krijgen tegen betaling :face_palm_tone1:

Waardeloze klantenservice...en daar ben je dan al zo lang klant. Oplichters

Beste @Senna1976 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de klentenservice, kunnen we je eventueel hier helpen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het voor je uitzoeken, het is wel erg druk op het forum. Hopelijk kun je die geduld even opbrengen, ze doen hun best om te reageren. 


Beste @Senna1976, welkom! Wat ontzettend jammer om te zien dat je zulke slechte ervaringen hebt met de klantenservice.. Het klopt inderdaad dat je geen Super Wifi punten krijgt vanuit de Wifi Manager. We bieden deze alleen betaald aan. In sommige gevallen kan je wel gratis Experia Wifi's krijgen. Er zijn veel verschillende uitkomsten in de Wifi Manager, allemaal gebaseerd op de gegevens die hij bij je meet. Loop je op dit moment nog ergens tegenaan? We helpen je er graag verder mee. 


Beste Marcia,

 

dat betekent dus dat iedereen aan de telefoon andere dingen beloofd en er niemand op 1 lijn zit. Echt werkelijk een kansloze situatie. Beloftes maken en niet nakomen en vervolgens een werkelijk vreselijke verbinding.

Ben je al eeuwen lid en wat krijg je….helemaal NIKS! Alleen maar gedoe.