Skip to main content

Naast het probleem dat een draadloze printer en chromecast niet zichtbaar blijven in mijn netwerk nu ook een ander probleem. De experiabox (V12), verbonden met glasvezel, reset zichzelf iedere 1-2 dagen. Als dit in de nacht gebeurt is dat natuurlijk niet erg, maar het gebeurt ook weleens overdag. Als je dan net in een videocall zit is dat natuurlijk behoorlijk irritant. Ik heb het modem al gereset door 10s een paperclip in het resetknopje achter te drukken, maar helaas zie ik dat ie vannacht weer herstart is. In de log starten de berichten dan met datum 01.01.2013, verder wordt ik daar niet wijzer uit. 
Weet iemand een oplossing? Ik gebruik geen extenders of dergelijken. 

Vreemd dat die dat blijft doen nadat een harde reset is gedaan @baasd. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het lijkt me in dit geval goed een meting te doen en gelijk de diepte in te duiken. 


Vreemd dat die dat blijft doen nadat een harde reset is gedaan @baasd. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het lijkt me in dit geval goed een meting te doen en gelijk de diepte in te duiken. 

 

Dank voor je reactie @Bram_ . Fijn dat er naar gekeken kan worden. Ik heb mijn profiel zojuist ingevuld. 


Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Nee, alleen de experiabox V12 en daarop via wifi 2 laptops, 2 iPhones, chromecast en printer. Verder niks geks. 


Ik zie dat de verbinding zich vanuit onze kant opnieuw opstart. Dit lijkt me een probleem vanuit onze kant te ontstaan. Om die reden ga ik even via een privébericht contact met je opnemen om verdere stappen te ondernemen.Â