Skip to main content

Zojuist heeft een medewerkster van KPN bruut de verbinding verbroken. Dit omdat ze geen kritiek wilde horen over KPN.
Ze zette mij als leugenaar weg. Er was een dag na mijn melding van een storing al een monteur gekomen. Terwijl ze haar notities zou kunnen lezen dat ik een afspraak pas over 9 dagen kreeg gepland. Er was notabene een extra internet bundel naar mij gestuurd. Ook een Digitenne pakket. Dit omdat min. Tv het ook niet deed. 6 x heb ik over dit Digitenne pakket moeten bellen. Steeds werd ik met weer nieuwe instellingen en aanpassingen die KPN had gemaakt in het bos gestuurd. Pas toen ik de laatste medewerker vroeg of er in Meppel überhaupt wel Digitenne signaal is, vertelde mij deze binnen 1 minuut dat dit hier nooit zou gaan werken. Waarom deze onzin verkopen, terwijl je weet dat het een zoethoudertje is.

De mevrouw die ik zojuist sprak bood mij een maand gratis KPN aan.
Van al de andere klachten die ik had met KPN had wilde ze niets van horen. Te lang geleden. Ook van de foute adviezen die ik van KPN kreeg met betrekking tot wifi wilde ze niets horen. Bij mijn verhuizing ( waar ik trouwens een maand geen verbinding had) werd mij een aantal stekkers geadviseerd voor WiFi in mijn hele woning. Toen dit niet werkte kwam monteur twee. Hij vond het een belachelijke oplossing. Er moest gedeeltelijk worden bekabeld en een andere wifi versterker moest worden gekocht. Ook deze deed niet waar ik hen voor had gekocht. De monteur die hier vorige week was voor een storing adviseerde mij de superwifi van KPN. U begrijpt dat ik sterk twijfelde over de goede werking die werd verteld. Ook vertelde mij deze monteur dat ik eigenlijk pech had. Deze wifi versterker werd in het begin voor 99 euro verkocht. Maar toen de vraag toenaam hebben ze hier snel 100 euro bij op gedaan. Maar.de monteur mogt mij deze aanbieden voor 149 euro. Zei gelijk dat na al dit gedoe ik deze eigenlijk wel gratis had mogen hebben. Zelfs de kon monteurs warenvanmening dat het een rommeltje was binnen hun organisatie.
Maar blijkbaar mag een klant niet anders doen dan netjes betalen ( wat ik al de jaren keurig heb gedaan trouwens) en vooral niet klagen. Wanneer ik dan aangeef te overwegen naar Ziggo over te gaan, voelt mevrouw zich bedreigd en verbreekt de verbinding. Bizar gewoon.

Met alle respect: klagen helpt niet. Een hele riedel ophouden over wat er in het verleden allemaal fout gegaan is, dat is nutteloze tijdverspilling. Een KPN medewerker kan er niets mee. Echt niet. 

Kunt u kort samenvatten wat nu op dit moment uw probleem is? Heeft u geen internet?

Vul uw profiel in, zodat een medewerker hier op het forum er meteen mee aan de slag kan.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Dat klopt, klagen bij KPN heeft geen zin. De enige inspanning die er wordt gedaan is nieuwe klanten binnenharken. Wanneer dit is volbracht moet je gewoon betalen en je mond houden. Vooral geen commentaar leveren op wat er fout is gegaan.  Bij mij is dit een opstapeling van fouten en soms meer dan twee maanden wachten op verbinding na een storing of verhuizing.  Op een gegeven moment ben je er klaar mee. Maar benoem dit niet. Klagen over de vele fouten die er werden en worden gemaakt heeft geen zin. De macht ligt bij de grote maatschappijen. KPN is er daar één van.

Dit is toch wat je zeggen wil Nick ? 

En heb nu weer internet en tv Nick. Mag nu weer gewoon mijn mond houden en betalen toch ? 

Het is dat ik niet de zekerheid heb dat het bij de andere grote aaanbieder Ziggo anders gaat. was dan al overgestapt. 


Doe jezelf een plezier en laat het rusten. Dat is wat ik er mee zeggen wil.

Fijn om te lezen dat internet het weer goed doet 👍


Welkom op het forum @Roel522. En absoluut niet de bedoeling dat het moet om deze omstandigheden. Ik ga voor je kijken hoe we de tevredenheid weer terug kunnen brengen. Ik zou me graag willen inlezen in de geschiedenis. Waar ik graag met je naar wil kijken is wat er gedaan is, of er onnodige kosten zijn gemaakt en welke vergoedingen al gedaan zijn. Voor een probleem van een jaar geleden kan ik nu weinig meer betekenen. Wel wil ik het mee laten wegen in de beslissingen die ik maak. 

Wat ik in ieder geval hoor is dat de verbindingen en diensten nu goed werken. Dat lijkt me een goede eerste stap. Om verder te gaan met stap 2 wil ik je vragen je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Laten we samen de tevredenheid weer herstellen. 


Heb mijn profiel ingevuld.


@Roel522 ik heb alles voor je nagekeken. Wat ik zie is dat er goed de tijd is genomen om in ieder geval uit te zoeken welke storingen er zijn geweest en hoe lang er dienstonderbreking is geweest. Ik kan daaruit opmaken dat je een hele goede reden hebt om ontevreden te zijn met de stabiliteit van de diensten in het afgelopen jaar. Wel zijn de kosten van de apparatuur terecht. Voor het betaalde geld is een product geleverd dat, zoals ik het lees, wel gelukkig heeft gezorgd voor een enorme verbetering van de diensten. 

Ik wil me aansluiten bij het besluit van mijn collega en aanbieden om voor een volledige maand de kosten te vergoeden. Mocht dit akkoord zijn dan kan ik er voor zorgen dat het op de volgende factuur verrekend wordt. Ik hoor graag van je. 


Bram, Ik kan niet anders dan akkoord gaan. Ja kan ook voor geen volledige ( ja  ja echt een hele maand !)kiezen.  En dat zou KPN geweldig vinden. Weer zo'n idioot die al jaren klant is...

Weet je trouwens Bram, dat jullie  met twee maten meten?  Nog geen twee dagen nadat ik jullie superwifi had gekocht, werd een vriendin van mij dezelfde superwifi voor de helft van de prijs aangeboden. Alleen omdat zij ( net als ik) de wifitest had gedaan. Ze kreeg eerst gratis een aantal wifiversterkers gestuurd. Hierna belde iemand met het bovenstaande aanbod.  Zelfs zonder dat ze hiernaar had gevraagd. Maar jij vindt dit vast niet gek. Zelfs niet nadat ik mijn wifiverhaal had verteld aan je collega.

Eerst wordt ik foutief voorgelicht over wifi in mijn nieuwe woning. Kosten € 110,00. Hierna is er een monteur die aangeeft dat dit niet gaat werken. Bekabeling wordt aangelegd en opnieuw koop ik een wifiversterker. Kosten wifiversterker €  95,00. Kosten monteur weet ik even niet.  Monteur drie heeft geconstateerd dat mijn wifi nog niet naar behoren werkt en  daarom koop ik de superwifi. Kosten €149,00. 

Nu tevreden ? Je mag raden. 

Kortom ik ga akkoord met je genereuze aanbod Bram. Een volledige maand abonnementkosten retour. Ik moet er vanuit gaan dat je weet hoe je dit moet doen.

 


Ik heb het bedrag voor je vergoed. Het zal op de volgende factuur verrekend worden zoals beloofd.