Skip to main content

Sinds 2 januari 2023 , heb  ik glasvezel  internet van KPN. Werkt op zich goed.  Echter weet niet wat ik van de wifi snelheid mag verwachten.  Daarom de thuis app geinstalleerd. Bij WiFI verbeteren :

Kom ik aan bij “We checken je verbinding” Ga verder als alles gecheckt is, en krijg ik de melding “Jouw internet verbinding is nog niet klaar voor de WIFI Manager, probeer het later opnieuw.

Dit heb ik net na installatie ook al gezien, waar zou ik op moeten wachten ???

Er staat niets vermeld wat te doen ?? Iemand ideeen, of kent dit verschijnsel

Met vriendelijke groet, Henny

Dat is vreemd inderdaad Henny. Heb je anders al eens de Wifi Manager op onze site bekeken? Ik ken de melding die je terugkrijgt niet direct maar je kan even kijken wat voor resultaten je via de site terugkrijgt. 


Ik heb reeds, vanuit diverse apparaten (laptop windows, tablet android, smartphone android) zowel de app als de kpn website geprobeerd, maar overal dezelfde popup. Jouw internet verbinding is nog niet klaar voor de wifi manager. Ook de kpn helpdesk kwam er niet uit.


Dan moeten we eens verder kijken want ik kan het ook niet direct plaatsen. Zou je voor mij eens jouw profiel kunnen invullen en zou je mij dan hier een seintje kunnen geven als dat is gedaan? Dan loop ik het voor je na Henny!


Het abonnement staat inderdaad actief dus ik kan dit ook niet helemaal plaatsen. Log je wel in met het juiste KPN ID? In jouw situatie gaat het dan om jouw gmail-adres.