Skip to main content

Ik wordt er een beetje moedeloos van. Na ... x gereset te hebben en .. x de thuis app opnieuw geinstaleerd te hebben werkt de app nog steeds niet. Via 0800 0402 lukt het niet en na te lang wachten wordt de verbinding spontaan verbroken. Wie heeft de oplossing voor dit probleem?

Dank alvast voor het mee denken.

Hi @Lalmo001, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Het is erg vervelend dat je problemen ervaart met de KPN Thuis app. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen. Kun je hiervoor allereerst vertellen welke problemen je precies ervaart met de KPN Thuis app? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hallo Ron, helaas werkt het nog steeds niet, derhalve heb ik een probleem bij gekregen want via ziggo bellers kunnen mij niet bereiken op mijn vaste nummer, wetende dat 80% een ziggo nummer heeft.

Maar dat terzijde.

 

Aangaande het probleem met de thuis app, nee dit werkt nog steeds niet en de Servicedesk wee het ook niet kunnen niet meer doen dan een ticket aanmaken wat weer verdwijnt. Je bent machteloos en je gaat van hot naar ….Ik zou terug gebeld worden door de Techn. dienst, helaas ben ik weken verder en geen telefoontje gehad.

Ik ben zelf een onderzoek begonnen op het forum: Zie hieronder.

Hoop snel op een goed werkend antwoord. 

 

 

Admin: kopie van andere topic verwijderd, de link is voldoende

Dank je wel voor de terugkoppeling. Kun je me vertellen waar je precies tegen aanloopt? Verschijnt er bijvoorbeeld een foutmelding, ervaar je problemen met het inloggen en zo ja, wat ervaar je dan precies? Ik hoor het graag van je!