Skip to main content

Hi,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de wifi manager te gebruiken, maar de Internetsneldheid en modem checken blijven hangen op een vinkje, en ik kan niet de volgende stap uitvoeren door op start te klikken.

Zie bijlage:

 

Hi @Davey B., we helpen je hier graag op weg.

De Wifi Manager hoort je te helpen om je verbinding te controleren en verbeteren, maar ik lees dat dat niet lukt. Door drukte zijn we later bij je topic dan anders. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, kan je toelichten waar je de Wifi Manager voor wilt volgen? Vanaf wat voor apparaat heb je dit geprobeerd? Helpt het als je vanaf een ander apparaat (mobiele telefoon of computer) de Wifi Manager volgt? Het kan ook helpen om een andere browser te gebruiken, denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox.


Ik heb dit allemaal al geprobeerd, andere apparaten andere browsers etc. Het werkt nog steeds niet


@Davey B. Ik denk graag met je mee, maar dan heb ik wel antwoorden nodig op de vragen die ik stelde. Ik zie niet wat jij ziet, ik zie alleen wat jij in je bericht zet. Als je wilt dat ik met je meedenk kan je de gestelde vragen beantwoorden. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook: je belt gratis met onze klantenservice op 0800-0402.