Skip to main content

Slechte wifi

Is dit alleen een mededeling of wat is de bedoeling van uw bericht?

Goedemorgen @Cheverny Meenhorst, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Uiteraard denken we graag met je mee hoe we ervoor kunnen zorgen dat jouw draadloze verbinding kan worden verbeterd. Daar hebben we alleen wat meer context voor nodig, op basis van je bericht heb ik geen kant en klare oplossing voor je. Kun je daarom hier wat meer over vertellen? Welk type Experia Box gebruik je? Maak je ook gebruik van wifi versterkers en zo ja, welke? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem op te lossen? Ik kan je bijvoorbeeld sowieso aanraden om eens aan de slag te gaan met de KPN wifi manager. Hoop in ieder geval dat je ons van meer context kunt voorzien zodat we daadwerkelijk met je mee kunnen gaan denken. Hoor graag weer van je!

Goedemorgen @Cheverny Meenhorst, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Uiteraard denken we graag met je mee hoe we ervoor kunnen zorgen dat jouw draadloze verbinding kan worden verbeterd. Daar hebben we alleen wat meer context voor nodig, op basis van je bericht heb ik geen kant en klare oplossing voor je. Kun je daarom hier wat meer over vertellen? Welk type Experia Box gebruik je? Maak je ook gebruik van wifi versterkers en zo ja, welke? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem op te lossen? Ik kan je bijvoorbeeld sowieso aanraden om eens aan de slag te gaan met de KPN wifi manager. Hoop in ieder geval dat je ons van meer context kunt voorzien zodat we daadwerkelijk met je mee kunnen gaan denken. Hoor graag weer van je!

Hi, nou het internet ligt er dus steeds heel vaak uit. Wij hebben ook 2 wifi versterkers. En overal valt de wifi gewoon uit. Heb vaak die wifi manager gedaan en die zegt dat alles goed is. Heb zelf de modem aan en uit gezet en ook de wifi versterkers maar niks helpt. En contact met jullie opzoeken is ook echt onmogelijk. Ik vind voor €55 euro per maand dit erg slecht. Kan ook nergens de boel omhoog gooien voor sneller internet. En wanner komt noi glasvezel in Utrecht? Overal staat het er maar wacht al maanden

Bedankt voor deze toelichting @Cheverny Meenhorst. Voor dit soort problemen kun je altijd contact opnemen met onze helpdesk en deze kun je bereiken via het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Voor wat betreft de glasvezel; hier kun je checken wat de mogelijkheden zijn!

Reageer