Skip to main content

Goedemorgen, afgelopen woensdag is eindelijk de glasvezelaansluiting in de meterkast aangebracht. Halleluja!! Ik had hiervoor al 3 dagen voor niets zitten wachten, in de afgelopen 2 maanden. Maar dit terzijde. ;-)

Zwart glasvezelkastje met 3 ledjes, Power, Connection en Alarm. Power brand groen, Connection knippert en Alarm is uit. De monteur van KPN Netwerk heeft gezegd dat de dag erop het zou moeten werken, maar helaas blijft het “connection” ledje knipperen, dus geen verbinding mogelijk met het internet. In de KPN app lijkt het alsof de glasvezelaansluiting nog niet is binnengebracht. Kan een KPN medewerker van hier misschien voor mij kijken wat er aan de hand is? 
Alvast bedankt! 

Je hebt hem al een keer plm 5 minuten van de stroom afgehaald?


Het glasvelkastje lijkt nog niet geactiveerd te zijn, of verkeerd aangesloten aan de andere kant.


@DLD Ja al meerdere keren. 


Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven, @Giov ?

(als je sneller hulp wilt is bellen met 0800 0402 het beste)

 


@DennisA78 Hoe komen we er achter wat er dan precies is? Ik heb het idee dat ik niet afgemeld ben, of aangemeld, dat de werkzaamheden zijn afgerond. 


@Erwin_  gedaan


@Erwin_ 0800-0402 gebeld. Er is een ticket aangemaakt met de notitie dat ik inmiddels een glasvezelkastje afgemonteerd thuis heb en dat de aansluiting in de wijkcentrale gereed gemaakt dient te worden. Hopelijk is glasvezel volgende week te gebruiken. Fingers crossed… ;-)