Skip to main content

Beste KPN,

Willen/kunnen jullie het menu van 0800-0402 zó maken dat ik wél bij de juiste afdeling terecht kom?

Ik heb namelijk gisteren en vandaag jullie al 3 keer gebeld. Elke keer spreek ik mijn vraag in waarna ik blijkbaar toch bij de verkeerde afdeling terecht kom. Vervolgens word ik doorverbonden naar een andere afdeling.

Dat het druk is en dat ik wat langer in de wacht sta daar heb ik begrip voor. Maar dat ik door het menu dan kennelijk bij de verkeerde afdeling terechtkom is bij deze lange wachttijd hoogst irritant. (Elke keer dat ik gebeld heb, stond ik 1 uur in de wacht… En heb ik op gegeven moment maar opgehangen.)

Jullie bereikbaarheid is wel eens beter geweest, maar zorg er in elk geval voor dat het menu doet wat het moet doen. 

En dan werd net bij de 3e keer bellen, de verbinding verbroken. grrrr


Hoi @Katana321 ,

Ik weet natuurlijk niet waarvoor je met KPN belt, maar spreek iets kort-en krachtig in. 
 

Bijvoorbeeld: 

  • Verhuizing
  • afdeling Collections
  • Opzeggen
  • Pakketwijziging

etc., etc.

Dus niet een heel verhaal ophangen. 
Succes! 👍


@Noordzee Dank voor je reactie. Maar geloof mij, ik heb het kort ingesproken. 


Ik geloof je natuurlijk.. Persoonlijk hou ik helemaal niet van dit soort inspreekmenu's. Ik heb gewoon liever gewoon direct een kundige medewerker aan de lijn. En ja, het is rete-irritant al er een lange wachttijd is bij 0800-0402.

KPN heeft ongetwijfeld een hele reeks openstaande vacatures, net als heel veel andere bedrijven.

 

Jij bent bekend hier op het forum, dus jij weet ook of jouw vraag geschikt is voor het forum. 

Andere contactmogelijkheden met KPN zijn twitter en facebook. Of loop langs bij een KPN-winkel. 


@Katana321 Dat is dan inderdaad lastig. Ben je er uiteindelijk wel doorgekomen? Ik heb de afgelopen dagen geen signalen doorgekregen dat er problemen waren met de doorverwijzingen in ons telefoonmenu. Ben je er nog uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


@Katana321 Dat is dan inderdaad lastig. Ben je er uiteindelijk wel doorgekomen? Ik heb de afgelopen dagen geen signalen doorgekregen dat er problemen waren met de doorverwijzingen in ons telefoonmenu. Ben je er nog uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

@Remco_  Ja, uiteindelijk ben ik er gisteren doorgekomen (na 45 minuten in de wacht). Gelukkig heeft jouw collega mij prima geholpen met een mooi verlengaanbod voor mijn internet/tv-abo.


@Katana321 Ah dat is fijn om te horen! Sorry dat het dan even wat voeten in de aarde heeft gehad. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!