Skip to main content

Ik heb onlangs gekozen voor TFT Internet. In mijn getekende overeenkomst met KPN wordt een korting genoemd die ik niet terug zie op mijn faktuur. 

Kunt u dat uitleggen aub?

 

Mvg,

Bas

Hallo @bassssssssssssssssss , wanneer is ‘onlangs’.

Wat je kunt sinds mei vorig jaar al geen TFT-abo's meer afsluiten.

Tevens is TFT nu grotendeels gemigreerd naar KPN.

 


Een paar weken geleden via mijnkpn. Ik weet dat tefort weg is inderdaad.


Een paar weken geleden via mijnkpn. Ik weet dat tefort weg is inderdaad.

Hallo @bassssssssssssssssss , dan heb je dus geen TFT-abo afgesloten, maar een KPN-abo.

 


Kan ik hier ook praten met iemand die er wel iets vanaf weet?


Vul je profiel aan en medewerkers zullen binnen enkele dagen reageren. Door je profiel in te vullen geef je de medewerker toestemming om in je dossier te kijken. Alleen zij zullen je gegevens waar privé bij staat zien in het profiel.


@bassssssssssssssssss

Ik  zal voor dit soort zaken nooit dit forum gebruiken er moet dan iemand voor jou alles weer duidelijk maken. Duurt soms maanden als je dit forum vaak bezoekt wordt je hier mee geconfronteerd. Ik zal altijd door iemand laten bellen (ik ben gehoorgestoord) of de chat gebruiken. In beide gevallen heb je heel veel kans om de verkeerde te treffen (Bijvoorbeeld duidelijke stagaire tijpes). Over het algemeen valt dat echter wel mee. 

Niet vergeten om zo gauw je contact hebt in te spreken of te tijpen “Ik wil een medewerker spreken”.

Let er even op dat je door heel veel pagina’s door moet graven voor je er bent. Het KPN management lijkt er alles aan te doen om het positieve gevoel over service van KPN zo nadelig mogelijk te wllen beinvloeden, maar daar kunnen de KPN mensen die jou willen helpen niets aan doen. 


https://www.kpn.com/service.htm
 


Ik heb mijn profiel aangevuld. Bedankt voor de tip maar chatten ging ook niet na lang wachten kwam er een medewerker en die zei: even geduld. Vevrvolgens  weer kwartier gewacht en geen reactie.


Hi @bassssssssssssssssss , welkom op het Forum! Zoals het er nu voor staat; TFT internet voor 38.25 en bellen voor 2.50. Een combivoordeel van 5 euro en 2.50 korting voor bellen. Ik heb je laatste factuur nagekeken en daar worden deze korting verrekend. Totaal per maand komt het nu uit op 33.25.


Reageer