Skip to main content

Ik maak gebruik van de overstap service, maar ik krijg geen verbinding met de router van KPN, ik krijg via de telefoon te horen dat dat komt omdat Ziggo nog actief is. Aangezien Ziggo dat zal blijven tot ik een werkende KPN verbinding heb, verwacht ik niet dat dit probleem opgelost wordt door te wachten. Een monteur zou eventueel pas over 10 dagen kunnen, dat is geen optie uiteraard.

Alle lampjes op de router branden groen, de tv ontvanger heb ik eindelijk aan de praat gekregen, hoewel die steeds uitvalt, net als de router overigens.

Is dit op te lossen of kan ik beter zorgen dat ik binnen de 14 dagen alles terug ga sturen?

De tv ontvanger werkt? Dan is er dus internet. Hoe probeert u verbinding te maken? Met een kabel van laptop of pc naar de KPN Box?


De tv ontvanger werkt? Dan is er dus internet. Hoe probeert u verbinding te maken? Met een kabel van laptop of pc naar de KPN Box?

Via WiFi, maar in de lijst van beschikbare netwerken verschijnt de router niet. 
de tv-ontvanger werkt, maar omdat de router steeds wegvalt, is dat ook nog niet langer dan 3 aaneengesloten minuten geweest helaas.


@Es77V,

Ik denk dat je DSL hebt? Hoe heb je alles aangesloten?  Hoe ziet je ISRA punt eruit? Welk modem heb je?


... maar omdat de router steeds wegvalt

Wat bedoelt u hier mee? Wat gebeurt er dan? 


@Es77V,

Ik denk dat je DSL hebt? Hoe heb je alles aangesloten?  Hoe ziet je ISRA punt eruit? Welk modem heb je?

Klopt, ik heb een ISRA punt van KPN, 1 toegang beschikbaar, lijn 2 zit dicht. Ik heb de KPN box 12. De varkens snuit op de foto heb ik overigens ook geprobeerd, maar gaf geen resultaat.

 


... maar omdat de router steeds wegvalt

Wat bedoelt u hier mee? Wat gebeurt er dan? 

Alles brandt groen en zonder reden valt alles weer uit, brandt alleen de power lamp nog rood. Lijkt een herstart cyclus?


@Es77V Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet steeds wegvalt. Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

 


@Es77V Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet steeds wegvalt. Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

 

Ik heb mijn profiel ingevuld. De router is momenteel overigens niet aangesloten, aangezien de router niet benaderbaar is door mij.


De router is momenteel overigens niet aangesloten, aangezien de router niet benaderbaar is door mij.

Wat bedoelt u hier mee? De meterkast bevind zich ergens waar u niet bij kunt? Als de router niet aangesloten is kan Rutger niets doormeten. 


De router is momenteel overigens niet aangesloten, aangezien de router niet benaderbaar is door mij.

Wat bedoelt u hier mee? De meterkast bevind zich ergens waar u niet bij kunt? Als de router niet aangesloten is kan Rutger niets doormeten. 

Nee, ik kan geen internetverbinding krijgen via de KPN router, dus ik werk nog op mijn oude router van Ziggo. 

Maar ik heb besloten de overeenkomst te annuleren, het lukt niet om verbinding te krijgen, een monteur zou pas over anderhalve week kunnen. Dat is geen optie voor mij.

 Iedereen hartelijk bedankt voor het willen helpen.Â