Skip to main content

Volgens kpn instructie is de verbinding naar mijn huis goed maar ineens gistermiddag was de box op rood en na stekker, en reset krijg ik hem niet meer op groen kan iemand me helpen? 

Hoi @Marijkegb, welkom op het forum!

Wat vreemd dat de Experia Box rood brandt na de reset. Heb je nog steeds geen internet? Voor de snelste hulp kun je ons het beste even bellen. We zijn elke dag gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.

Je mag ook je gegevens (postcode, huisnummer en naam + geboortedatum van de contracthouder) invullen in je profiel, dan kijken we vanaf hier met je mee. 


Het is een niet bekende storing van kpn onze straat heeft nog 2 adressen met dezelfde problemen. Nu maar hopen dat jullie het snel oplossen. 


Ah, vervelend! Vul jij je gegevens nog aan jouw profiel, zodat wij met je mee kunnen kijken?


Gedaan! Kan je zien of het al een storing is geworden? 


Dank je wel! Ja, er is een onderzoek gestart naar de meldingen die binnengekomen zijn. Heb jij nu al een afspraak staan met een servicemonteur? Zo ja, dan raad ik je aan om deze te annuleren: voor een servicemonteur worden kosten in rekening gebracht, dat is zonde! Wat je nodig hebt in jouw situatie is een storingsmonteur: dit is een monteur op onze kosten als het probleem aan onze kant ligt. Nu lijken meerdere klanten last te hebben, dus gaan we dit centraal regelen. Het kan bijvoorbeeld heel goed zijn dat er bijvoorbeeld een kabel geraakt is bij graafwerkzaamheden, waardoor er geen storingsmonteur bij je thuis hoeft te komen, maar op locatie van de kabelbreuk. Het is nu afwachten wat er uit het onderzoek komt. Fijn dat je al extra tegoed van mijn collega gekregen hebt. Ik hoop met je mee dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt! 


Ik heb onbeperkt internet is dit ook echt onbeperkt? Zodat ik mijn kinderen kan laten studeren online zonder extra kosten of vertraging van mijn internet? Of krijg ik bericht wanneer de bundel op is? 


Met KPN Unlimited heb je een daglimiet van 5GB. Als je dit daglimiet bereikt hebt, ontvang je een waarschuwing per SMS. Je kunt dan via MijnKPN (via de website of de app) of per SMS databundels opwaarderen: 1GB per week, zoveel als nodig is. Je gebruikt overigens eerst de 100MB die je van ons gekregen hebt in verband met deze verstoring. Mocht dit tegoed op zijn en de storing is nog niet opgelost, geef dan een seintje, dan vullen we het tegoed weer aan.


Is er al meer bekend over de storing? 


Ik lees dat er een open lijn is. Morgenvroeg tussen 0800-1000 komt daarvoor een monteur. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 


Goedenavond @Marijkegb! Ik ben benieuwd of deze storing inmiddels is opgelost?