Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds anderhalve week ervaar ik problemen met de Wifi. Welke pas opgelost zijn als het modem herstart is.

  • Mobiele telefoon kan geen IP adres vekrijgen.
  • Laptop is verbonden, maar heeft geen internettoegang

Bedraad netwerk doet het prima.

Daarnaast heb ik afgelopen week via “mijnkpn app” de modem terug laten zetten naar fabrieksinstellingen.

 

Wat nu te doen?

Hi @KoenB87, Welkom op ons KPN Forum! Heb je versterkers aangesloten in het netwerk? Zo ja, welk merk en type versterkers? Hoor graag van je!


Hi Lisa,

Ik heb een experia wifi versterker aangesloten. Maar ook als die niet verbonden is blijtt het probleem terugkomen.

Gr. Koen

 


Welk type modem heb je? Hoe branden de lampjes op het modem én de Experia Wifi's? Wat zijn de uitkomsten van de WifiManager


V10 a

De wifimanager lijk ik niet veel aan te hebben. Het gaat niet om de wifisterkte of de internetsnelheid. Het probleem is het verkrijgen van een intern ip adres op sommige momenten. Dat lijkt dan voor alle wifi verbonden apparaten te gelden.


Misschien van je mobiel de netwerkinstellingen herstellen.

Android

https://community.ben.nl/overige-merken-38/hoe-reset-ik-de-netwerkinstellingen-op-mijn-mobiele-telefoon-1662

Apple

De netwerkinstellingen herstellen werkt als volgt:

  1. Ga naar de Instellingen-app op je iPhone of iPad.
  2. Ga naar Algemeen en blader omlaag naar Stel opnieuw in.
  3. Tik op de optie Herstel netwerkinstellingen.
  4. Vul je toegangscode in om te bevestigen.

Heb je de tip van Jeroen Ruiter gelezen, @KoenB87
Gaat het om één telefoon en één laptop? Wat is het merk en typ telefoon en laptop? 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!