Als het oude modem omruil voor de V12 welke handelingen moet ik dan eerst doen om de gegevens veilig te stellen? De wifi netwerknaam en wachtwoord veilig stellen. Moet dit aan KPN gemeld worden?
Als het oude modem omruil voor de V12 welke handelingen moet ik dan eerst doen om de gegevens veilig te stellen? De wifi netwerknaam en wachtwoord veilig stellen. Moet dit aan KPN gemeld worden?
Hallo
De Wifi naam (SSID) en het Wifi wachtwoord worden al automatisch bij KPN opgeslagen, als je een nieuw modem krijgt dan wordt dat normaal ook weer teruggezet. Overige gegevens kunnen ze niet opslaan, dat melden heeft daarom geen nut.
Alle andere instellingen, zoals admin wachtwoord en port forwardings (als je die hebt ingesteld) gaan dus verloren.
Gegevens die je wilt bewaren zal je van te voren moeten bekijken in je oude modem en zelf ergens moeten noteren.
Ik zou van alle pagina's met door jou gewijzigde instellingen een schermafbeelding maken en opslaan in een bestand en/of afdrukken.
Waar vind ik die pagina's?
In het modem, heb je wel ooit iets gewijzigd in het modem?
Indien nee dan hoef je de instellingen ook niet te bewaren.
Je kan in de Kennisbank modems vinden hoe je voor de verschillende type modems kan inloggen, zie de 1ste 4 artikelen (... van specificaties tot instellingen) waarin je dat kan vinden.
Hallo
Is deze defect??
Gewoon omruilen omdat je graag een nieuwer model wilt, doet KPN niet.
KPN vervangt alleen defecte modems en modem die niet meer onder worden door KPN, dat zijn de versies tot en met de Experiabox V9.
Vanaf de V10 is alles nog gewoon actueel en wordt regelmatig softwarematig bijgewerkt.
Sinds de update van begin juli bv. geen wifi verbinding meer de de solaredge omvormer.
Wel 's nachts en dan wordt de stand bijgewerkt. Ook regelmatig blokjes op de tv en wegvallende radiozenders. Voorheen nooit gehad.
Hallo
De V10 uit 2013.
H369A7F183E
En hoe ga je het modem omruilen? Kpn doet dat namelijk niet.
De V10 uit 2013.
H369A7F183E
Hallo
V10.C24.10.01
V10.C24.10.01
En waarom word deze omgeruild voor een KPN Box 12?
V10.C24.10.01
En waarom word deze omgeruild voor een KPN Box 12?
Deze wordt niet omgeruild
Hallo
Succes..
Hi
We ruilen modems inderdaad alleen om wanneer ze defect zijn of niet goed meer werken. Ik lees dat je de V10 hebt met de nieuwe KPN software. In het artikel hieronder lees je alles over de nieuwe software en hoe je bijvoorbeeld Extra Wifi kunt instellen, zoals
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.