Skip to main content

Hallo,

 

Wij hebben sinds 1 week een nieuwe woning waarbij de glasvezel kabel in de woonkamer hangt.
Ik heb een afspraak gemaakt met KPN Netwerk op 17-4-23 om een monteur langs te laten komen zodat de monteur het FTU(?) kastje kan aansluiten. Het tijdvak was van 13.00 tot 17.00. Tijdens dit tijdslot was ik thuis en is er geen enkele monteur langs geweest.

 

De dag er na heb ik terug gebeld naar KPN Netwerk met de vraag of er een nieuwe afspraak ingepland kon worden. Dit kon schijnbaar niet, en de afspraak van 17-04 ging om een schouw-afspraak om de plaatsing te bepalen?? Dit terwijl de kabel al door onze woning heen ligt, het enige wat ik nodig heb is een aansluiting in mijn woonkamer. Mijn huidige provider is T-Mobile maar zij kunnen ons niet verder helpen aangezien KPN Netwerk de beheerder is van dit netwerk. Volgens de klanten service van KPN Netwerk moest ik maar afwachten.

 

Nu zijn we al enkele dagen verder en heb ik nog steeds 0,0 communicatie gehad van KPN Netwerk.
Ik zou graag een nieuwe afspraak willen in plannen om een glasvezel kastje te plaatsen in mijn woning, met een monteur die WEL komt opdagen.

 

Tevens weet ik dat dit forum van KPN (de provider) is en niet van KPN Netwerk. Maar naar meerdere pogingen te hebben ondernomen om een afspraak in te plannen probeer ik het via deze weg. Wellicht dat iemand mij hier in de juiste richting kan wijzen.

 

Groet, Vera

Als uw provider T-Mobile is, dan moet u dit via T-Mobile regelen. Hier op het forum kan men niets voor u betekenen. 


Als uw provider T-Mobile is, dan moet u dit via T-Mobile regelen. Hier op het forum kan men niets voor u betekenen. 

Ook als het kastje waar de glasvezel op binnen komt nog niet hangt? Aangezien ik via tmobile krijg te horen dat de netwerkbeheerder dit moet doen, wat dus kon netwerk is


Update: Zojuist gebeld met de klanten service van KPN Netwerk. De aannemer moet een nieuwe afspraak in gaan plannen voor de montage van het witte kastje. Dus geen schouw afspraak. Hier moet ik nog bericht over krijgen van de aannemer.


Welkom op het forum Vera! Ik ben blij dat je toch iets meer duidelijkheid hebt gekregen. Het aanspreekpunt is dan inderdaad KPN Netwerk. Ik hoop dat de verbinding snel gerealiseerd is!